Lucas Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Edit: Se 5 innlegg ! Heisann Jeg tok meg en tur ut i søkemotoren og fant noe som jeg bare digger helt utrolig http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=tastatur+mod Men så er da spørsmålet, istedet for å herje med strøm fra selve maskinen, kan jeg bruke denne ? Vil effekten falle mye ? evt. modde om til 9 volt ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBECINVBAT Endret 13. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva mener du? Du trenger vel ikke å gjøre noe med den inverteren, den er jo ment til å funke på neonwire? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 joda, men om det var samme "effekt" av den. Så det er den jeg kan bruke for å slippe det han gjorde ovenfor ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, etter det jeg kan se, så kan du ha den boksen rett med tastaturet, istedenfor ledningene fra kabinettet. Har du trådløst blir det ikke noe problem det heller, du kan jo tape eller lime boksen frempå tastaturet f.eks. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jepp, akkurat det jeg trengte å vite takker ! Edit: Endrer topic ! Da er spørsmålet som gjenstår, får jeg lagt neon wire under tastene på dette tastaturet ? ? Noen som vet ? Endret 13. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er nok mulig.. men da må du kanskje bruke dremel og "gravere" inn noen baner du skal legge wire'n i.. for at den ikke skal være i veien for tastatene Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) jepp, pusse plasten litt ned. Bestiller nok idag, men bare fundere på om jeg skal dra flere farger rød/blå ? Har 2 av nesten samme (ene har bluethooth adapter) så jeg skal teste med noe annet å se. edit: leifs Endret 13. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Lykke til! Lurte også på dette, fordi jeg har Logitech Multimedia (tror det heter det, en av de nyeste) og der er det jo mindre plass mellom tastene og underlaget enn på "vanlige" tastatur. Tror du kan gå en phet effekt med blått og rødt! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Skal vi se, har testet meden ledning til ett par høytalere jeg har, se bilde ! beklager hvis det er dårlig, sikt og skyt kamera vettu.. http://img239.exs.cx/img239/9504/tastmod0025km.gif <---Bilde Jeg må pusse på den ytterste kanten på tasten tror jeg, men først prøve å lage "grøfter" å legge wiren i.. Endret 13. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Ser ikke bilder ditt, du har glemt å avslutte -taggen. Og den linken fører ikke til annet enn forsiden til imageshack. EDIT: Linken var fikset når jeg hadde rukket å skrive dette. Endret 13. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det er nok mulig.. men da må du kanskje bruke dremel og "gravere" inn noen baner du skal legge wire'n i.. for at den ikke skal være i veien for tastatene har testet litt nå, men jeg får ikke "gravert" så dypt, 1-3mm eller noe, derfor lurer jeg på, vil jeg merke det vis jeg "sliper" bort kantene på selve tastene ? Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 tror ikke det altså...men vet ikke jeg ass...test på en knapp du nesten ikke bruker først Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ser ingen grunn til at dette skal ha noe påvirkning i heletatt.. prøv og se Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Gleder meg veldig til resultatet!! Fikk veldig lyst til å gjøre dette selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå