un0kai Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hei jeg har problemer med å få vlc media player til å fungere orntli.. Har nettopp fått ny os disk så jeg har formatert allt og installert på nytt. På gamle os disken fungerte det helt fint, men nå virker det bare halvveis... Det kommer masse støy på lyden og en slags rumling også.. Hører så vidt den orginale lyden gjennom støyen... Kan dette være noen problemer med codecs?? Har xvid-1-0-2, vobsub2.23 oggds0995 og ac3.1.01a.rc5 installert atm. i media player 10 virker allt fint, men jeg har alltid hatt sansen for vlc da den har kunnet spille nesten allt jeg har kastet i den... Vlc er type 0.8.1-win32 btw. Jeg skjønner ikke hva som kan være problemet, har installet/avinstallert ørten ganger Installert ilag med codecs i forskjellig rekkefølge... Edit: vlc bruker vel ikke noen codec?? men jeg lurer på om det er konflikt mellom noen av de?? Installerte nettopp vlc på en annen pc som jeg har formatert i dag og på den virker det ypperlig.. Kan det være audio driverne til nvidia som er problemet, har installert nye over gamle uten å bruke drivercleaner. Men mp10 virker jo... Skjønner ingenting jeg Endret 12. mars 2005 av un0kai
gullf1sk Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hmm må jo være en codec konflikt. Aner ikke med hvilken codec tho.
larsli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 VLC bruker ingen av codec'ene som er installert. Den har alle codec'er innbakt i programmet. Kan vel ikke bli noe konflikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå