Gå til innhold

Hvilket spill kan vise bra grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du hvordan jeg får løst problemet jeg har med enkelte spill i SLI? (Striper på skjermen forskyver seg sidelengs)

Jeg har ikke hørt om noe sånt, men jeg er ikke noe god på SLI. Forsvinner problemet når du bruker ett kort, eller er det sånn uansett?

Lenke til kommentar

jeg foreslår et bilspill som heter "Juiced" som kommer snart. prøv demoen som er ganske morsom.

dette spillet har motion blur, som egentlig er helt ubrukelig. men hvis du vil vise grafikk, så er dette en fin effekt. også fine refleksjoner i vinduer etc, om ikke banebrytene.

hva er det med folk som sier at alle dagens spill er beregnet å kjøre på max med et 9700pro? isåfall: forklar hvorfor folk med splitter ny a64 og 6800gt sliter med selv banale spill som counterstrike: source.

og: grunnen til at alt kjører så fint og bra på consollene er fordi alle har samme hardware og har hatt det i flere år. the cronicles of riddic og andre spill er vel også utviklet først og fremst for å kjøre optimalt på xbox.

Lenke til kommentar
at ingen har nevnt Everquest2. Det er utrolig rått. På max så lagger det uanett system. men utrolig rått på lavere instilliger også

Everquest 2 er nevnt 2 poster lenger opp ;) Har det like heftig grafikk som folk skal ha det til?

ja, jeg har aldri sett noe bedre i slik type spill. Det er rått

Lenke til kommentar
Vet du hvordan jeg får løst problemet jeg har med enkelte spill i SLI? (Striper på skjermen forskyver seg sidelengs)

Jeg har ikke hørt om noe sånt, men jeg er ikke noe god på SLI. Forsvinner problemet når du bruker ett kort, eller er det sånn uansett?

Dette er bare et problem om jeg har SLI aktivért, og bare i 1600x1200-oppløsning i noen spill, deriblant Far Cry, AoM og Nolf 2. (Racer klarer det helt fint... :hmm: )

Lenke til kommentar
Dette er bare et problem om jeg har SLI aktivért, og bare i 1600x1200-oppløsning i noen spill, deriblant Far Cry, AoM og Nolf 2. (Racer klarer det helt fint... :hmm: )

Kan det ha noe med Vsync å gjøre? Jeg har vært borti at Vsync ikke fungerer som det skal hvis du bruker en eller flere av konfigurasjonene, husker ikke om det var SFR eller AFR.. mulig jeg er på villspor men tror det var AFR hvis det er det som står for alternative frame render eller noe sånt :blush:

Lenke til kommentar
Rome Total War har absolutt ikke bra grafikk.

jaja alle definerer grafikk på sin egen måte. Jeg tenker på hvor mye poly man klarer å skrape frem før det hakker...så hvis du har alt på fult å presser så mye gubber du kan på en bane...da får skjermkortet noe å bryne på.

Du kan jo leke deg på doom på ultra å litt mer exstreme modder på planetdoom.com

Men pass deg..maskinen kan si pang :tease:

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med Vsync å gjøre? Jeg har vært borti at Vsync ikke fungerer som det skal hvis du bruker en eller flere av konfigurasjonene, husker ikke om det var SFR eller AFR.. mulig jeg er på villspor men tror det var AFR hvis det er det som står for alternative frame render eller noe sånt :blush:

Det er mulig du har rett. Har du forslag om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Synes Silent Hunter 3 viser en ganske bra grafikk.

Bildene jeg fant på hjemmesiden til Silent Hunter 3 viste blider med svært få polygoner og vertexer. Jeg skal ikke dømme spillet før jeg har prøvd det, for spillet kan være bra ellers, men dette er ikke de ideelle spillet til å teste grafikk. Men takk for tipset.

Lenke til kommentar

On Topic:

-S.W.A.T 4 (MÅ Bare prøves!)

-Empire Earth 2 (Nydelig grafikk og mange units, opptill 2000units pr player)

-Delta Force Xtreme (Natur, nydelig vann og et egentlig nydelig spill)

-Medal Of Honor Pacific Assault

-Street Racing Syndicate (Ganske likt NFSU 2 men har bedre grafiske muligheter)

-FarCry (Har høye AA/AF muligheter og HDR-lightning Technology som SWAT4 og har)

-Ground Controll 2 ser jo bare råbra ut!

-FlatOut (Spill designet for nVIDIA perfomance kort)

-HL2

De jeg ville anbefale mest for nydelig og god grafikk er vel HL2, FarCry, SWAT 4 (<3<3<3<3) og Empire Earth 2.. (Eller bare ta en god 3DMark05)

-Du finner demoer til Empire Earth, FarCry, FlatOut, HL2 og SWAT 4 på gamer.no sidene... ;)

Take care!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...