Hr. Jenssen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fatter ikke helt hvor du får alle dine "fakta" fra, jeg, SiDDis. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Problemet jeg har med bruk av SLI, oppstår også i Age of Mythology. Problemet er at linjer forskyver seg sidelengs. Det er dessverre ikke mulig å ta bilde av dem. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Så, hvis vi skal følge ditt exempel siDDIs så er ikke en Lamorghini noe særlig bedre en en T-Ford fordi begge bruker samme type motor? Latterlig. (Dårlig sammenligning, men får fram poenget) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Problemet jeg har med bruk av SLI, oppstår også i Age of Mythology. Problemet er at linjer forskyver seg sidelengs. Det er dessverre ikke mulig å ta bilde av dem. det er vel sånn at ikkje alle spel støtter sli, eller at sli ikkje støtter alle spel. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Problemet jeg har med bruk av SLI, oppstår også i Age of Mythology. Problemet er at linjer forskyver seg sidelengs. Det er dessverre ikke mulig å ta bilde av dem. det er vel sånn at ikkje alle spel støtter sli, eller at sli ikkje støtter alle spel. Men skal spillet bli slik av den grunn? (Det skjer bare på den nederste halvdelen av skjermen) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nvidias SLI løsning trenger drivere som "spesialdesignes" spillene som støtter det etter det jeg har hørt. Ingen vits å bruke SLI på spill som ikke støtter det, ingen ytelsesforskjeller alikevel. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Nvidias SLI løsning trenger drivere som "spesialdesignes" spillene som støtter det etter det jeg har hørt. Ingen vits å bruke SLI på spill som ikke støtter det, ingen ytelsesforskjeller alikevel. Hvilke drivere mener du? Jeg har prøvd driverene som følgte med kortene, og de nyeste driverene. Jeg har oppdaget problemet i Far Cry, Nolf2 og AoM. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvilke drivere mener du? Jeg har prøvd driverene som følgte med kortene, og de nyeste driverene. Jeg har oppdaget problemet i Far Cry, Nolf2 og AoM. Tenker ikke på noen spesielle drivere, men synes å huske at driverene til Nvidia må inneholde diverse ting i seg for at SLI skal fungere i spill. Og at dette må legges til for hvert spill... Men veldig usikker på dette, lenge siden jeg leste om SLI. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvilke drivere mener du? Jeg har prøvd driverene som følgte med kortene, og de nyeste driverene. Jeg har oppdaget problemet i Far Cry, Nolf2 og AoM. Tenker ikke på noen spesielle drivere, men synes å huske at driverene til Nvidia må inneholde diverse ting i seg for at SLI skal fungere i spill. Og at dette må legges til for hvert spill... Men veldig usikker på dette, lenge siden jeg leste om SLI. Du mener profiler i grafikkinnstillingene? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du mener profiler i grafikkinnstillingene? Nei, i driverkoden... men skal se om jeg kan finne lesestoff slik at dette ikke bare blir spekulasjon. Poster sikkert her etterhvert når jeg finner ut av det Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 MMORPG: WoW FLY: Microsoft Flight Sim (fin grafikk om alt er paa høyeste) Skytespill: Vent til BF2 kommer Fotball: Fifa 2005 er fint Du ville ha lyse spill....der ovenfor er lyse. Ellers kan du teste spill som er nevnt før. Hl2, d3, Rtw osv. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Til E3 iår så rekner eg med at dykk alle får sett eindel av spela til neste generasjon. Då blir HL2 grafikken rett og slett elendig og Doom3 for 'kantete' og tomt(med tanke på at det bruker veldig få lys). Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Synes det er god grafikk i Vampire: The Masquerade Bloodlines og spillet er også bra Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er mange gode forslag her ja. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Synes det er god grafikk i Vampire: The Masquerade Bloodlinesog spillet er også bra Seriøst? Du kan ha din mening, men jeg mener at det spillet har dårlig grafikk forhold til hva source motoren kan prestere. Det ser ut som gamle cs med nye skins, + det var litt kjedlig gameplay. Og jeg trur han ville ha et lyst spill (veldig få lyse spill som er blitt nevnt) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Synes det er god grafikk i Vampire: The Masquerade Bloodlinesog spillet er også bra Seriøst? Du kan ha din mening, men jeg mener at det spillet har dårlig grafikk forhold til hva source motoren kan prestere. Det ser ut som gamle cs med nye skins, + det var litt kjedlig gameplay. Og jeg trur han ville ha et lyst spill (veldig få lyse spill som er blitt nevnt) Ja jeg vil gjerne teste hva maskinen kan yte i spill (ikke benchmark), og da er ikke et mørk spill ideellt. Ikke får å være utakknemlig, men jeg kan ikke fordra CS. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg kan ikke tenke meg et spill som pt. er bedre egnet til det enn FarCry i sm3.0 og med HDRrendering på. Hvis du samtidig øker "e_vegetation_sprites_distance_ratio" til f.eks 100.000000 i stedet for 1.000000 som er standard, så begynner det å bli skikkelig krevende (og pent). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg kan ikke tenke meg et spill som pt. er bedre egnet til det enn FarCry i sm3.0 og med HDRrendering på. Hvis du samtidig øker "e_vegetation_sprites_distance_ratio" til f.eks 100.000000 i stedet for 1.000000 som er standard, så begynner det å bli skikkelig krevende (og pent). Mange takk for slike tips! Vet du hvordan jeg får løst problemet jeg har med enkelte spill i SLI? (Striper på skjermen forskyver seg sidelengs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå