Gå til innhold

Hvilket spill kan vise bra grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet jeg har med bruk av SLI, oppstår også i Age of Mythology. Problemet er at linjer forskyver seg sidelengs. Det er dessverre ikke mulig å ta bilde av dem.

det er vel sånn at ikkje alle spel støtter sli, eller at sli ikkje støtter alle spel.

Lenke til kommentar
Problemet jeg har med bruk av SLI, oppstår også i Age of Mythology. Problemet er at linjer forskyver seg sidelengs. Det er dessverre ikke mulig å ta bilde av dem.

det er vel sånn at ikkje alle spel støtter sli, eller at sli ikkje støtter alle spel.

Men skal spillet bli slik av den grunn? (Det skjer bare på den nederste halvdelen av skjermen)

Lenke til kommentar
Nvidias SLI løsning trenger drivere som "spesialdesignes" spillene som støtter det etter det jeg har hørt. Ingen vits å bruke SLI på spill som ikke støtter det, ingen ytelsesforskjeller alikevel.

Hvilke drivere mener du? Jeg har prøvd driverene som følgte med kortene, og de nyeste driverene. Jeg har oppdaget problemet i Far Cry, Nolf2 og AoM.

Lenke til kommentar
Hvilke drivere mener du? Jeg har prøvd driverene som følgte med kortene, og de nyeste driverene. Jeg har oppdaget problemet i Far Cry, Nolf2 og AoM.

Tenker ikke på noen spesielle drivere, men synes å huske at driverene til Nvidia må inneholde diverse ting i seg for at SLI skal fungere i spill. Og at dette må legges til for hvert spill... Men veldig usikker på dette, lenge siden jeg leste om SLI.

Lenke til kommentar

Tenker ikke på noen spesielle drivere, men synes å huske at driverene til Nvidia må inneholde diverse ting i seg for at SLI skal fungere i spill. Og at dette må legges til for hvert spill... Men veldig usikker på dette, lenge siden jeg leste om SLI.

Du mener profiler i grafikkinnstillingene?

Lenke til kommentar

MMORPG: WoW

FLY: Microsoft Flight Sim (fin grafikk om alt er paa høyeste)

Skytespill: Vent til BF2 kommer

Fotball: Fifa 2005 er fint

Du ville ha lyse spill....der ovenfor er lyse.

Ellers kan du teste spill som er nevnt før.

Hl2, d3, Rtw osv.

Lenke til kommentar
Synes det er god grafikk i Vampire: The Masquerade Bloodlines

og spillet er også bra

Seriøst? Du kan ha din mening, men jeg mener at det spillet har dårlig grafikk forhold til hva source motoren kan prestere.

Det ser ut som gamle cs med nye skins, + det var litt kjedlig gameplay.

Og jeg trur han ville ha et lyst spill (veldig få lyse spill som er blitt nevnt)

Lenke til kommentar
Synes det er god grafikk i Vampire: The Masquerade Bloodlines

og spillet er også bra

Seriøst? Du kan ha din mening, men jeg mener at det spillet har dårlig grafikk forhold til hva source motoren kan prestere.

Det ser ut som gamle cs med nye skins, + det var litt kjedlig gameplay.

Og jeg trur han ville ha et lyst spill (veldig få lyse spill som er blitt nevnt)

Ja jeg vil gjerne teste hva maskinen kan yte i spill (ikke benchmark), og da er ikke et mørk spill ideellt. Ikke får å være utakknemlig, men jeg kan ikke fordra CS.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg et spill som pt. er bedre egnet til det enn FarCry i sm3.0 og med HDRrendering på. Hvis du samtidig øker "e_vegetation_sprites_distance_ratio" til f.eks 100.000000 i stedet for 1.000000 som er standard, så begynner det å bli skikkelig krevende (og pent).

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke tenke meg et spill som pt. er bedre egnet til det enn FarCry i sm3.0 og med HDRrendering på. Hvis du samtidig øker "e_vegetation_sprites_distance_ratio" til f.eks 100.000000 i stedet for 1.000000 som er standard, så begynner det å bli skikkelig krevende (og pent).

Mange takk for slike tips!

Vet du hvordan jeg får løst problemet jeg har med enkelte spill i SLI? (Striper på skjermen forskyver seg sidelengs)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...