Gå til innhold

Hvilket spill kan vise bra grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOMAC det dårligste flyspillet du har prøvd på lenge?

For det første er det en simulator, og for det andre er det absolutt ikke dårlig. Jeg vedder for at du ikke skjønte en dritt av det og derfor bare bestemte deg for at det var "dårlig". MEN, det sier mer om deg enn om LOMAC.

Hvis dette ikke er tilfelle, kan du være så snill å fortelle meg hva som er dårlig med det og hvilken annen simulator som er bedre enn Lock On når det kommer til moderne "air combat"? For jeg vil veldig gjerne prøve det spillet.

Lenke til kommentar
LOMAC det dårligste flyspillet du har prøvd på lenge?

For det første er det en simulator, og for det andre er det absolutt ikke dårlig. Jeg vedder for at du ikke skjønte en dritt av det og derfor bare bestemte deg for at det var "dårlig". MEN, det sier mer om deg enn om LOMAC.

Hvis dette ikke er tilfelle, kan du være så snill å fortelle meg hva som er dårlig med det og hvilken annen simulator som er bedre enn Lock On når det kommer til moderne "air combat"? For jeg vil veldig gjerne prøve det spillet.

Jeg har spillt flyspill som har vært bedre enn dette, og som har vært to-tre år gamle. Jeg husker dessverre ikke hva de het.

 

Hva jeg mener er dårlig i Lock On:

* Meny: Elendig GUI

* Spill: Elendige detaljer på teksturene

* Spill: Elendige modelldetaljer. Antall vertexer kan telles.

* Spill: Styresystemet var litt dårlig.

* Spill: Mange pipelyder. (Alarmer??)

Lenke til kommentar
Ser jo ut som et stort bugg hele spillet

prøv spelet før du kritiserer. det er eit genialt spel.

http://www.darwinia.co.uk/downloads/index.html

Men ærlig talt...han spørr om spill med BRA grafikk...ikke et spill som ser ut som de har glemt å lage teksturene. Det ser jo bare ut som en fargeklatt...Åssen kan dette regnes som bra grafikk

Helt enig. Jeg vet hva som skal til for å lage slikt, og det imponérer meg ikke. Jeg har godt syn(slik jeg ser det), og teksturer bør ikke være så dårlige at antall pixeler kan telles, selv med interpoléring. Antall vertexer kan også telles. Men dette var vel kanskje litt mange fremmedord.

Lenke til kommentar

Herregud! Værsåsnill å spar meg for det pisset du kommer med. Du burde også slå opp "fremmedordene" du bruker, når du tydeligvis ikke vet hva de betyr. Jeg vet ikke helt om jeg skal gråte eller le av deg, men jeg tror jeg velger det siste.

Jeg har spillt flyspill som har vært bedre enn dette, og som har vært to-tre år gamle. Jeg husker dessverre ikke hva de het.

 

Hva jeg mener er dårlig i Lock On:

* Meny: Elendig GUI

* Spill: Elendige detaljer på teksturene

* Spill: Elendige modelldetaljer. Antall vertexer kan telles.

* Spill: Styresystemet var litt dårlig.

* Spill: Mange pipelyder. (Alarmer??)

* Meny: Avansert GUI, mener du vel..

* Spill: Jeg skjønner ikke hvordan du kan påsta at teksturene er lite detaljerte, men dette blir en "smakssak".

* Spill: Modellene er faktsik veldig nøyaktige. Antall vertexer kan man alltid telle med mindre det er vektorgrafikk, såvidt jeg vet.

* Spill: Styresystemet er dårlig?! Her skjønner jeg ikke hva du mener.

* Spill: Ja, dette er varsler av ymsle slag, og er akkurat som i virkeligheten. Hadde du faktisk kunne flydd et jagerfly hadde du vært veldig takknemlig for at de er der, ellers ville du blitt skutt ned temmelig fort.

Det du kommer med vitner bare om at LOMAC er for avansert for deg.

 

Om Darwinia:

Helt enig. Jeg vet hva som skal til for å lage slikt, og det imponérer meg ikke. Jeg har godt syn(slik jeg ser det), og teksturer bør ikke være så dårlige at antall pixeler kan telles, selv med interpoléring. Antall vertexer kan også telles. Men dette var vel kanskje litt mange fremmedord.

 

Du vet hva som skal til for å lage slikt? Akkurat det samme som skal til for å lage andre spill. Man skal ha skills i C++, og at du ikke blir imponert av det forteller meg bare at du ikke kan C++(Regner med at det er det de har brukt). I Darwinia kan vertexer sees ganske godt ja, men det er meningen. Og vet du egentlig hva en pixel er? Eller en tekstur? For du klarer faen ikke telle antall pixler i noen av teksturene, da skal du i tilfelle kjøre LAV oppløsning, og Darwinia støtter ikke så lave oppløsninger. Og at teksturene er "dårlige" som du skriver, har ikke noe med pixler å gjøre da spillet faktisk støtter alt fra 640x480 til minst 1280x1024(vet ikke om det støtter høyere, da jeg har LCD-skjerm).

 

OG HVA HAR INTERPOLERING MED DETTE Å GJØRE?!

 

Jeg blir så sur av sånne som deg, som ikke kan en dritt men slenger rundt seg med "store" ord for at det skal virke som om du faktisk kan en dritt. Jeg sier ikke at jeg kan så mye om dette, men jeg skryter ihvertfall ikke på meg noe jeg ikke kan, sånn som du gjør! ARGH!! :realmad:

Lenke til kommentar
Herregud! Værsåsnill å spar meg for det pisset du kommer med. Du burde også slå opp "fremmedordene" du bruker, når du tydeligvis ikke vet hva de betyr. Jeg vet ikke helt om jeg skal gråte eller le av deg, men jeg tror jeg velger det siste.
Jeg har spillt flyspill som har vært bedre enn dette, og som har vært to-tre år gamle. Jeg husker dessverre ikke hva de het.

 

Hva jeg mener er dårlig i Lock On:

* Meny: Elendig GUI

* Spill: Elendige detaljer på teksturene

* Spill: Elendige modelldetaljer. Antall vertexer kan telles.

* Spill: Styresystemet var litt dårlig.

* Spill: Mange pipelyder. (Alarmer??)

* Meny: Avansert GUI, mener du vel..

* Spill: Jeg skjønner ikke hvordan du kan påsta at teksturene er lite detaljerte, men dette blir en "smakssak".

* Spill: Modellene er faktsik veldig nøyaktige. Antall vertexer kan man alltid telle med mindre det er vektorgrafikk, såvidt jeg vet.

* Spill: Styresystemet er dårlig?! Her skjønner jeg ikke hva du mener.

* Spill: Ja, dette er varsler av ymsle slag, og er akkurat som i virkeligheten. Hadde du faktisk kunne flydd et jagerfly hadde du vært veldig takknemlig for at de er der, ellers ville du blitt skutt ned temmelig fort.

Det du kommer med vitner bare om at LOMAC er for avansert for deg.

 

Om Darwinia:

Helt enig. Jeg vet hva som skal til for å lage slikt, og det imponérer meg ikke. Jeg har godt syn(slik jeg ser det), og teksturer bør ikke være så dårlige at antall pixeler kan telles, selv med interpoléring. Antall vertexer kan også telles. Men dette var vel kanskje litt mange fremmedord.

 

Du vet hva som skal til for å lage slikt? Akkurat det samme som skal til for å lage andre spill. Man skal ha skills i C++, og at du ikke blir imponert av det forteller meg bare at du ikke kan C++(Regner med at det er det de har brukt). I Darwinia kan vertexer sees ganske godt ja, men det er meningen. Og vet du egentlig hva en pixel er? Eller en tekstur? For du klarer faen ikke telle antall pixler i noen av teksturene, da skal du i tilfelle kjøre LAV oppløsning, og Darwinia støtter ikke så lave oppløsninger. Og at teksturene er "dårlige" som du skriver, har ikke noe med pixler å gjøre da spillet faktisk støtter alt fra 640x480 til minst 1280x1024(vet ikke om det støtter høyere, da jeg har LCD-skjerm).

 

OG HVA HAR INTERPOLERING MED DETTE Å GJØRE?!

 

Jeg blir så sur av sånne som deg, som ikke kan en dritt men slenger rundt seg med "store" ord for at det skal virke som om du faktisk kan en dritt. Jeg sier ikke at jeg kan så mye om dette, men jeg skryter ihvertfall ikke på meg noe jeg ikke kan, sånn som du gjør! ARGH!! :realmad:

Mensen? Ærlig talt..det er måte på hvor sur man skal bli.Selv har jeg lite peling på hva han sa. Men du er jaggu en ensom sjel. Eller så irriterer du deg på allt og alle... SLAPP AV! ta en banan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...