Kladden2000 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva syntes dere jeg skal velge av Nokia 6230 eller Se k700i? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Les sticky så blir det lettere. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bruk malen, eller i det minste fortell oss hva du trenger i en mobiltelefon! Det har forresten vært utallige tråder om akkurat samme tema som du kan sjekke ut for å mer utfyldene info om disse mobilene. Jeg personlig ville valgt 6230 fordi den har EDGE og minnekort. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ehh... det finnes plenty av andre tråder akkurat om dette her. Let litt så finner du en tråd med fordeler og ulemper med disse to telefonene... Søk med andre ord... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå har vi endelig fått en egen ”Hjelp,jeg skal ha ny telefon”- kategori.Her ønsker vi at dere poster spørsmål om råd til ny telefon. For å beholde ordenen og gjøre det enklere for alle brukerne å gi råd, ønsker vi at du følger en mal (som blir beskrevet nedenfor her), slik at vi kan gi råd til den telefonen som passer nettopp deg og din lommebok best. Dessverre florerer forumet av dårlig topicer (overskrifter) og tråder… Denne malen er et tiltak for å forebygge slike dårlige poster. (Som f.eks. "Hvilken skal jeg kjøpe?" eller "Hvem er best, K700i eller S700" osv.) Disse trådene har ofte mangelfull eller ingen informasjon om trådstarterens behov eller lommebok. For eksempel så glemmer mange å nevne hvor mye de har til rådighet, hvilke funksjoner de trenger, størrelse, form og hva de vektlegger i kjøp av en telefon. Dermed brukes unødvendig tid; og nerver på å få dette frem. Det blir dessuten svært vanskelig for alle andre forumbrukere å finne en passende telefon, både til trådstarterens/den hjelpe søkendes lommebok, og behov, uten å få noen hint eller en god beskrivelse. På grunnlag av dette stenges tråden da du ikke gir _noe_ konkret info, verken om pris, funskjoner og krav. Hvordan skal vi klare å hjelpe deg da? Det blir nok heller vanskelig. Så prøv heller igjen og ta gjerne i bruk malen til hjelp. Pris+ litt info er nok et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg