Jaffe Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvilket forumbrukergrensesnitt (design) liker du best? Personlig syns jeg HW.no designet er penest. Hva syns dere? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Liker ipb skinnet, men det har ikke kolonnen med forumkategorier overalt så jeg bruker 2. plass HW.no Edit: Bruker Gammel HW.no skin nå, deaktivert en meny i opera så den ikke bruker over hele skjermen. Endret 13. mars 2005 av operaman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 ipb. hw.no skinnet er bare gay. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg gir egetlig en lang banan i hvordan det ser ut, bare det er oversiktlig med poster. Uleste/leste osv. Bruker foresten ok.no Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) HW.no Gamer-skinet er _lite_ oversiktlig etter min mening. Endret 12. mars 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hw.no skinnet er bare gay. Kjeft a! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 aMobil-skinnet er forferdelig. Det er alt for trangt, og har stygge farger. Ok.no er ikke så verst, men det er litt trangt, det også. Det samme gjelder den gamle aMobil. De som ikke har en tab med alle funksjonene på venstreside er det bare å kaste. Det jeg har lyst til å teste ut, må være hw.no med en venstreside som ikke scrolles, hvis det kunne gjøres uten at det hele lagger sånn som diverse horrible reklamer på andre sider. Om det er en god løsning, er jeg ikke sikker på, men det hadde vært morsomt å forsøke det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Gamer.no er den jeg bruker og liker best Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Amobil skinnet Fordi det var gjennom amobil jeg oppdaget resten av forumet så da har det litt nostalgisk verdi Synes det er greit jeg =) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hw.no skinnet. Brukte overklokking.no får men det funker ikke med den oppløsninga jeg har nå? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bruker ok.no skinnet av gammel vane. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hw skinnet, det er mest oversiktelig, og jeg liker det best! I tilleg er det hw jeg er mest på, og det var igjennom det jeg fikk mine første dager på forumet:P Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Brukte først ok.no, men så begynte jeg å digge skinnet til barbara.no. Brukte det leeenge, helt fram til det ble fjerna for noen dager siden. =/ Så nå er det "gammel hardware 2 kolonner" som gjelder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Gammel Hardware 2 kolonner selvsagt. Intet annet som duger. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Amobil skinnet Fordi det var gjennom amobil jeg oppdaget resten av forumet så da har det litt nostalgisk verdi Synes det er greit jeg =) Samma her *zzz* Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bruker Overklokking.no skinet, liker det best. Men Gammel Hardware 2 kolonner er også brukbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå