embark Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei, har lurt på om jeg skal kjøpe dette tastaturet. Er det noen som har dette, eventuelt har noen erfaringer med det? Det ser ikke akkurat så veldig behagelig ut å skrive på, men fy flate så tøft det er. Dette kan vere feilpostet, men jeg fant ikke noen annen kategori som var mer passende... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 overklokking.no har nettop hatt en test av det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 overklokking.no har nettop hatt en test av det. Ser jo bra ut dette! Lenke til kommentar
hds Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Stillig og veldig bra og skrive på. Ikke det perfekte gaming-tastaturet, og tar litt tid å vende seg til det. Anbefaler sterkt Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En kompis av meg har det. Synes det ser bra ut, men ekkelt å skrive på etter min mening. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 En kompis av meg har det. Synes det ser bra ut, men ekkelt å skrive på etter min mening. Etter et par timer har man sikkert vendt seg til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå