Møkkalasset Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva betyr dette "Grensesnitt 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) " Komplett Har denne skjermen dvi??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 15-pin HD D-sub er sånn vanlig skjermkontakt, slik som er på så og si alle crt skjermer. Den skjermen der har ikke dvi nei. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Ikke at jeg har noe erfaring med denne skjerm eller LCD egentlig. Men virker jo som de få som har valgt å kommentere på komplett og det produktet du linker til, er veldig fornøyd. Etter min mening (dette er vel ukenstilbud? Svar til meg selv: nei, ukenstilbud hadde dårligere specs og...), ser jo dette ut som et godt kjøp. Men skulle du ikke være fornøyd, så har man vel angrerett? Info om angrerett/-frist hos komplett: http://komplett.no/k/k.asp?action=custserv...oling#angrerett Etterpåklokskap: sikkert seint på "natta" og jeg surrer, men av en eller annen grunn har jeg svart på noe som ikke ble spurt om Jeg tenkte kanskje i andre baner.. mulig det jeg ville frem til var, skjermen er billig og de som har kjøpt den virker fornøyd, selv om den ikke har DVI. Endret 12. mars 2005 av FuLu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå