TanglewoodD Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 heisann, jeg har vært her ganske lenge nå, men jeg har aldri prøvd ut de fete tekstene og understreking, og kursiv osv. tom. legge inn bilde fra hd. Kan noen gi en fin forklaring til å gjøre dette ? Takker for svar, bukker for anmerkning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Tingen er at det du vil skal være formatert på noen måte puttes mellom to "Tags" Ta f.eks BOLD. [B]Dette blir bold[/B] Dette blir bold Man må lukke tagen for at det skal fungere, dette gjør man ved å skrive / og så det man skrev i den forrige tagen. Ved en klikkbar link gjør man slik: [URL=http://www.hardware.no]Hardware.no[/URL] Dette blir slik: Hardware.no Du ser at i for eksempel URL så skriver man [/url] på slutten. Dette er også med f.eks FONT og COLOR. Trenger ikke skrive [/Color=Blue] på slutten, [/color] er det som trengs. EDIT: En ting du kan gjøre er å velge "Guidet modus" på venstresiden når du skriver nytt innlegg. Da får du opp en dialogboks til hvert formateringsvalg, der du bare skriver inn hva som skal bli f.eks bold i den boksen, så fikser javascriptet resten. Endret 12. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bare å bruke guidet modus så slipper du å tenke så mye på det... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Jaok, ska jeg skrive det i Fet så blir det Jaok Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Tusen hjertlig ;D Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Teste teste slutt [email protected] farge størrelse skrift Disse fant jeg ikke ut, er jo ikke ferdige koder selv i guidet modus. Er det html? Røde bokstaver Takker Endret 12. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har du husket å lukke taggene? HALLO FARGE [SIZE=7]HALLO[/SIZE] [COLOR=orange]FARGE[/COLOR] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Og videre leking kan tas i testeposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg