tiss Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hei....hvordan opner man en maskin når en har glømt passordet? jeg skiftet passord i går på pcen min, men har glømt det allerde! hvordan kommer jeg meg inn i windows nå? trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Feilpost, hva har dette med spill å gjøre? At du bruker pcen til spill? Men uansett, tror det går hvis du resetter CMOS (et slags batteri på hovedkortet). Men jeg er ikke den i forumet som vet mest om sånt. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bah...at folk ikke kan lage et passord som er lett å huske. selv bruker jeg det samme passordet hele tia..da husker jeg det lett Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du glemt administratorpassordet også? Hvis ikke kan du logge inn som administrator og resette passordet ditt tror jeg. Lykke til. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Start maskinen i sikkermodus. Så går du til Brukerkontoer i Kontrollpanelet. Der kan du nulle ut/skifte passordet Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Eller ta ut batteriet i som står i hovedkortet og sette det inn igjen. Da resetter du BIOS'en ihvertfall.. =) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Eller ta ut batteriet i som står i hovedkortet og sette det inn igjen. Da resetter du BIOS'en ihvertfall.. =) Resetter du Windowspassordet ved å resette BIOS? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det har jeg aldri hørt om ... at det resetter windowspassordet. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hmm.. gjør kanskje ikke det, men jeg sa egentlig bare at man resetter BIOSEN da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Skal egentlig ikke ta ut batteriet, men flytte på jumperne.. Prøv sikkerhets modus du, som nevnt før, og sjekk da.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 selvføgelig restarter du ikke Windows passord ved å ta ut batteriet. mange sier at hvis man legger inn Sp2 i XP så går ikke det med å tilbake stille passord i Safe mode. for da er det i følge noen satt passord på admin kontoen sånn at den er sikker. selv har jeg aldri hatt problemer med akkurat det men. jeg er ikke 100% sikker på dette, men jeg mener å huske at passordet blir tilbakestilt når man reparerer Windows installasjonen. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=269037&hl= hadde samme problem en gang jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå