Bayas Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei, jeg har en dvd-plate R- som har 5 dvd filmer på seg. Å hver film på platen varer i en og en halv time hver. (Det er alle rocky filmene) Men kvaliteten er topp. Hvordan tar jeg 2 divx filmer og overfører de til dvd å så legger de på en plate uten og redusere kvaliteten så mye. Jeg har ingen anelse om hvordan personen har klart og lagre så mange filmer på en dvd å beholde kvaliteten. Jeg bare lastet dvd filmen ned å brente den på plate. Når jeg starter rocky filmen i dvd spilleren så kommer den opp med en meny, der jeg kan velge mellom 1,2,3,4,5 som er filmene. Så personen har copiert alle rocky filmene inn på pcen en etter en å så har han laget en dvd men alle filmene på, jeg ser at menyen på dvd filmen er hjemmelaget. Men alle filmene er topp. Hvis noen hvet hvordan man tar 2 eller flere divx, mpg2 osv. filmer og gjør dem om til en dvd film som kan spille med meny på dvd spilleren ville det være utrolig artig hvis noen ville lære det bort! Jeg har en dvd spiller som tar brend plater og stortsett alt annet;; Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er ikke helt sikker på hva du mener. NeroVision Express med MPEG-2 plugin konverterer videofiler til DVD-video. Dr. DivX konverterer til DivX. Nero er et greit brenneprogram i begge tilfeller. For rundt 1000-lappen får du begge. Sjekk ut http://www.nero.com og http://www.divx.com Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg mener at jeg trenger et program som man kan legge sammen f.eks. Den som frykter ulven og the girl next door på samme dvd plate, jeg har begge filmene men når jeg skal brenne dem med nero så står det at kvaliteten blir redusert, når jeg skal ha to mpg filmer på en dvd plate. Derfor lurer jeg på om det er en måte og gjøre 2 mpg filmer om til en dvd med meny der du velger den filmen du vil se uten at kvaliteten er så dårlig. Jeg har gjort dette med 2 fast 2 furious og The fast and the furious, det fungerer på dvd spilleren men kvaliteten er så dårlig selv om mpg er omkodet til dvd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå