Gå til innhold

Morsomt enchanting spørsmål


Anbefalte innlegg

Men å være en alene Enchanter kan man tydeligvis bare glemme.. for å finne trainer for å få +225 må man inn i uldaman instancen.. LATTERLIG

Ærlig talt, alle burde ta en tur innom Uldaman uansett. Jeg har vært der og jeg er da sannelig ikke enchanter. Hvis du skal soloe deg igjennom hele wow, uten instances, så synes jeg at din spilleopplevelse må bli veldig trist.

Ikke det jeg snakker om, vært innom uldaman før jeg. MEn litt greiere å få med seg folk når man quester /2 lfg Uldaman need to learn some enchanting.. veit ikke om du får så mye svar da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men å være en alene Enchanter kan man tydeligvis bare glemme.. for å finne trainer for å få +225 må man inn i uldaman instancen.. LATTERLIG

Ærlig talt, alle burde ta en tur innom Uldaman uansett. Jeg har vært der og jeg er da sannelig ikke enchanter. Hvis du skal soloe deg igjennom hele wow, uten instances, så synes jeg at din spilleopplevelse må bli veldig trist.

Ikke det jeg snakker om, vært innom uldaman før jeg. MEn litt greiere å få med seg folk når man quester /2 lfg Uldaman need to learn some enchanting.. veit ikke om du får så mye svar da

Da må du nok regne med å hjelpe noen andre der inne, med deres quest ;)

Lenke til kommentar

jeg har 230 i enchantment skill og har ingen problem med å selge gode enchants, f.eks. Impact 2H Weapon (+5dmg, blue glow) eller Lesser Beastslayer (dmg +6 mot Beasts, red glow). Har nå også fått meg Demonslayer formulaen så jeg regner med at jeg kommer til å tjene grovt på den og. Poenget mitt er; Problemet er ikke å få tak i kunder eller få bra betalt, men å få tak i ingrediensene. Har aldri nåkk av de :(

 

Btw, jeg er Human Warlock lvl 48 på Burning Blade

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar
Dere må være raske.

 

På burning blade er runecloth bag (14slot) og demonslaying det som er tingen nå.

 

Demonslaying selges for 12g pr stk og runecloth 5g pr bag

morsom, vi skal ikke stresse gjennom spillet for å kunne lage en bag ;)

 

Selv stemmer jeg for bottomless bag (18 slot).

Sist jeg sjekket må du ha mooncloth for å lage den, og det er det 4dager cooldown på. Altså 8dager for å lage 1 bag.

 

Tror ikke du blir rik på å selge 1bag pr 8dag på AH akkurat.... Så jeg holder fortsatt en finger på runecloth bag.

hmmm, oppskriften på 16 slots bag gikk for 150 G i amerika eller noe.

 

Og baggene for litt under.

Hvis man skal ha en 18 (!) slot, koster det MYE og selge, også kan man lage runecloth bags ved siden av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...