carl_erik Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Lurte bare på hva dere synes om denne siden: www.cem.no Det er et stort linkarkiv hvor det er mulig for alle å legge inn linker til artikler og sider som de liker...og er bygd opp slik...som registrert kan man også legge inn kategorier/mapper... men... jeg er på utkikk etter tips og kommentarer på denne siden... www.cem.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei og velkommen til forumet Jeg tror denne heller passer bedre under webdesign og jeg flytter posten dit der så du kan få den hjelpen du vil ha. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tja. Ikke ta det ille opp, men: - Merkelig meny, trodde først man kunne klikke på teksten, men det kunne man ikke. - Billige Photoshop-effekter i header-delen (skygge, bevel) - Du har av en eller annen grunn hele websiden på én linje. Det gjør jobben med debugging vanskelig. - Rotete. Veldig, veldig rotete. Midtstilt tekst mange steder, samt store kontraster gjør det slitsomt å surfe på siden din. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Siden ser veldig nybegynner-aktig ut fra mitt perspektiv. Menyen er noe av det rareste jeg har sett og det stinker overdrevne photoshop-effekter langt på vei. - Hvorfor midstillt tekst? Tror det hadde blitt finere med venstre-stilt tekst - Koden er rotete og du bruker tabeller - Headeren som er stillt vertikalt er ikke pen, hvorfor ikke bare ha enkel tekst på en bakgrunn med den gulfargen du bruker på resten av siden. - Enkelte elementer tar altfor stor plass, da tenker jeg spesielt på menyen. Jeg anbefaler deg å lage meny og header på ny. Lag en enkel vertikal tekstmeny og en enkel header. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) - Lite logisk meny - Menyikonene er ikke så pene, og passer ikke inn - Litt merkelig og nokså rotete oppsett - Likte ikke fargekombinasjonene, synes hverken det røde eller det blå står til gulfargen. Bruk Colormixers EDIT: Skrivefeil Endret 13. mars 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Utover det de andre har nevnt: Den menysaken med "Dine favoritter" osv på høyreside ville jeg ha plassert helt ut til høyre og ikke bare nesten som du har gjort nå. Samtidig ville jeg ha gjort tekstfeltet til venstre for denne menysaken tilsvarende større. Alt i alt synes jeg det ikke var så gale, men få litt orden på siden. Den ser ganske rotete ut nå. Endret 13. mars 2005 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå