djrack Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei. Jeg har en 40 gb harddisk på min bære bare maskin, jeg lurer på om jeg får kjøpt en ny en? Ikke en ekstern da, men en til å ha inni pc'en? Jeg lurer også på om jeg kan få byttet ut min CD-Brenner med en DVD-Brenner på maskinen min? Min Maskin: Dell INSPIRON 8600. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja alle 2.5" harddisker bør passe inn i din pc. Du kan også bytte ut cd-brenner med en dvd-brenner. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jada, dette går fint... Harddisker Lykke til med kjøp av ny harddisk og dvd-brenner -MortenGj Lenke til kommentar
djrack Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hvor kan jeg i såfall få tak i en CD-brenner? Eller funker de fleste? LInk? Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du funnet et firma som selger dvd-spillere til bærbare løst? Jeg er nemlig på jakt etter noe slikt jeg og, men det er ingen som selger de løst. Fant et firma i Molde, men de skulle ha 2000 pluss moms.. Beklager at jeg spør her, men begynner å bli ganske frustrert etterhvert. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) prøv å ta kontakt med produsenten da.. i trådstarters tilfelle; Dell.. kanskje de vil selge deg en? Tror uansett ikke at du klarer å få det billig.. HER har du de optiske drevene jeg fant på dell sine sider som de sier at skal passe med din laptop. Der står det dessverre ingen dvd brenner, men du kan jo skrive en mail til de/ringe de og spørre om ikke det finnes... Endret 14. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
djrack Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 enig med VeritaMortem, å gi 2000kr for det, er litt drøyt. Skal ta kontakt med DEll jeg Lenke til kommentar
djrack Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hmm.. Dell svarer meg ikke.... Ingen som vet hvor jeg kan få tak i en dvd brenner til bärebare pc'en min eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sjekk notebookforums.com og sjekk Dell delen. Du kan spøre hvilke dvd-brennere som vil passe inn i din pc. Jeg tror også at NEC ND6500 kan passe i din, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Fikk en ny dvd brenner levert på døra 18 timer etter jeg ringte dell tech..gratis. Men du kan skaffe den herifra, til dell 8600. dvd brenner 7k60 disk edit.. min mening, så er det smartere nå og kjøpe en ekstern dvd brenner. ikke bare er det langt billigere, kan brukes ved flere maskiner. Kjøper du en 8600 brenner, kan den kun brukes med den maskinen\typen, og attpå til får du et cd drev liggende. anbefaler ekstern Endret 25. mars 2005 av EG-s Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor kjøpe fra Dell når du kan få en NEC ND6500 til under tusenlappen? Det er jo svindyrt å kjøpe fra Dell. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ah, glemte ND6500A. får se om jeg også gjør det.. litt dumt når en akkurat har fått en ny 4 -+ brenner. Men får se om en blir lei av å brenne på 4 hastighet. Dual layer er vel ikke så nødvengig ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå