kjaks Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Artikkelen: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=55734 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er vel det kuleste hk jeg noensinne har sett...sikle, sikle Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Så teit med hovedkort som er ferdig fiksa til overklokking, da er jo hele poenget borte.... Lenke til kommentar
StigK Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ehh...tror du har misforstått litt her. Greit dette kortet ser litt overmodda ut med de vannblokkene, men de spesifikasjonene taler for seg. Liker spesielt de kjølemulighetene de har gjort på mosfetene. Hvis man leser hele den tråden, finner man bilder av luftkjølte versjoner av kortet også. Uansett en nydelig sak, som forhåpentligvis kommer så fort som mulig. -stig Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 litt uvanlig ja. likte looken. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hadde ennå den integrerte grafikken også sparka fra seg, hadde dette VIRKELIG vært noe å satse på Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hadde ennå den integrerte grafikken også sparka fra seg, hadde dette VIRKELIG vært noe å satse på itegrert grafikk har aldri sparka fra seg uansett.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei, det har det ikke, men hadde det gjort det, hadde det vært ekstra stas, da Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ser at det er kun 1 pciE x16 plass.. dette må jo si at ikke ati vil satse på en variant av sli i den nærmeste fremtid. Ellers så kortet ganske så villt ut. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ehh...tror du har misforstått litt her. Greit dette kortet ser litt overmodda ut med de vannblokkene, men de spesifikasjonene taler for seg. Liker spesielt de kjølemulighetene de har gjort på mosfetene. Hvis man leser hele den tråden, finner man bilder av luftkjølte versjoner av kortet også. Uansett en nydelig sak, som forhåpentligvis kommer så fort som mulig. -stig Jeg har ikke misforstått noen ting. Det jeg mente var at det feks. allerede var gjort slik at du kan stille til høye spenninger uten Vmods. Det er jo slikt som er halve morroa. Det er jo ikke noe gøy å ha et kort som er "ferdig modda" Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 bare jeg som er utskudd og ikke har sett hovedkort med både VGA og DVI før nå? Så fancy ut.. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ok. Leste videre i posten at de blokken må kjøpes ved siden av fra danger. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) tar jeg feil? eller har komplett den snart.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307925&cks=NWP jasåmenn. drev litt research. åsså så billi.. >edit< sendte en mail til komplett for å få no mer detaljer rundt detta.. med/uten vannblokker og slikt Endret 15. mars 2005 av wichtom Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 tar jeg feil? eller har komplett den snart.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307925&cks=NWP jasåmenn. drev litt research. åsså så billi.. >edit< sendte en mail til komplett for å få no mer detaljer rundt detta.. med/uten vannblokker og slikt Toppers! Si ifra når du får svar fra komplett da Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan er ytelsen på ATIs brikkesett mot f.eks nForce4? Ikke rent CPU/minne-messig (integrert minnekontroller; AMD64), men av andre kontrollere og bugs? Hovedkort basert på ATI-brikkesett er tydeligvis en del billigere, så er det noen haker ved det? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan er ytelsen på ATIs brikkesett mot f.eks nForce4? Ikke rent CPU/minne-messig (integrert minnekontroller; AMD64), men av andre kontrollere og bugs? Hovedkort basert på ATI-brikkesett er tydeligvis en del billigere, så er det noen haker ved det? Det ligger veldig høyt i ytelse, husker en test for en stund siden på XS, da bois ol. fortsatt var på beta stadiet. Mener å huske at det lå på linje med NF4 og litt over. (kan hende jeg tar feil da... ) Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 enda ikke fått svar fra komplett. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 tar jeg feil? eller har komplett den snart.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307925&cks=NWP jasåmenn. drev litt research. åsså så billi.. >edit< sendte en mail til komplett for å få no mer detaljer rundt detta.. med/uten vannblokker og slikt Toppers! Si ifra når du får svar fra komplett da Tror neppe det er det kortet det er snakk om her, ikke i helvette om det kortet kommer til å koste 875kr Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Seriøst kult kort Fint for oss som ikkje er så stødig på dette med å montere kjøleribber på saker og ting. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 tror jeg leste at man må kjøpe kjøleblokkene separat hos DD. som det er referert til i posten her oppe. men e leste en plass at DD ikke svarer på spørsmål ang samarbeidet med ATI. så vi får smøre oss med tålmod. PS> enda ikke no svar.. komemr sikkert i morra fra komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå