Woodoo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har nettopp fått meg ny skjerm. På den har jeg mulighet for å bruke både D-Sub og BNC. Er det noen kvalitetsmessige forskjeller mellom disse to? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 BNC er i teorien bedre, men det er så lite at det skal ikke være merkbart. Er dette en helt ny skjerm, i så fall hvilken type? Skjerm med BNC kan være vanskelig å få tak i nå, og vi trenger noen ganger å skifte skjerm på eldre utstyr. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 BNC er i teorien bedre, men det er så lite at det skal ikke være merkbart. Er dette en helt ny skjerm, i så fall hvilken type? Skjerm med BNC kan være vanskelig å få tak i nå, og vi trenger noen ganger å skifte skjerm på eldre utstyr. Skjermen er en Samsung SyncMaster 959NF. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Den ene skjermen min har BNC, men jeg får det ikke til å virke, jeg bruker d-sub til bncadapter... Er det mulig å kjøre to pcer på en skjerm ved å bruke d-sub og bnc? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er det mulig å kjøre to pcer på en skjerm ved å bruke d-sub og bnc? Ja, det er som regel en bryter på fronten hvor du velger mellom BNC og DSub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå