ViVentis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Heisann! Jeg har hørt mye om at Omega driverne skal være bra. Jeg har (hadde?) et Nvidia GeForce ti4600 kort, og tok å fjernet de gamle driverne før jeg la inn omega drivere til Nvidia. Valgte "performance" under installasjonen. Kortet ytet bedre, testet det i NFSU2 et par runder, før skjermen plutselig ble svart. Jeg starta maskina på nytt, men sjermen var fortsatt svart. Fikk et langt pip etterfulgt av to korte, som ifølge Abit (har ABIT NF7 HK) betyr at noe er galt med skjermkort. Er det Omega driverne som har skylda? Hva er feilen? Har testa kortet i en annen pc, funket ikke der heller. Kan kortet mitt reddes? Ser ingen feil på selve kortet. Til ekstra info så står orginalkjøleren fortsatt på kortet. Endret 12. mars 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan godt være at du har et seriøst problem ja, prøv følgende : *Ta ut kortet, rengjør agp slotten med trykkluft og kortet også. *Test kortet i en annen pc. Fungerer ikke kortet enda så er det mulig at det har tatt kvelden pga omegadriveren. Sånt kan dessverre skje. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm. Er det ikke noe mulighet å "resette" kortet eller noe? Er desperat etter tips! Hjelp! hehe Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hmm. Er det ikke noe mulighet å "resette" kortet eller noe? Er desperat etter tips!Hjelp! hehe Jeg har lest litt rundt om kring. Og har sett at det er andre som har ødelagt skjermkortet sitt ved å spille NFSU2. (tror det var en som gjorde det både på laptopen og på sin stasjonære). Dermed tror jeg ikke det er noe spesiellt driver-relatert problem. Men jeg vet ingenting. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Syns det med at NFSU ødelegger skjermkortet hørtes lite sannsynlig ut, men jeg syns også det var rart at drivere kan ødelegge. Er kortet mitt ødelagt? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Syns det med at NFSU ødelegger skjermkortet hørtes lite sannsynlig ut, men jeg syns også det var rart at drivere kan ødelegge. Er kortet mitt ødelagt? Dersom du har prøvd det i en annen maskin også så er det nok ødelagt ja. Det finnes ingen måter så vidt meg bekjent å resette et slikt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå