Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaa, er meget skeptisk på Purified in Blood. Er nok bare jeg som ikke liker den slags musikk. Men ser fram til en aften med whale/hippie metal :new_woot:

Kvar sin smak, sjølvsagt. Siste plata "Under Black Skies" er i mine (og mange andre sine) auge fantastisk. Gojira blir beintøft!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Skal på Festningen neste helg og oppleve Jean Michel Jarre (første utendørs-konsert i Norge!) og Röyksopp m.m. ...

Har allerede varma opp med å se samtlige DVDer som er gitt ut og er tilgjengelige i Skandinavia og jeg har sett dokumentaren hans på NRK endel ganger!

Har vært på samtlige konserter han har hatt her til lands de siste 5 åra i tillegg til konsert i Paris, og han blir bare bedre og bedre!

Gleder meg som en unge til å endelig kunne få se han igjen på Akershus Festning, det blir stort!

Lenke til kommentar

Rått og Råde neste uke :new_woot: Enhver siddis burde møtt opp! Ozzy, A-ha, Prodigy, Band of Horses, Kvelertak, Purified, Dybdahl, Mew, Skambankt, Uncle Deadly på samme festival blir konge :)

SKAL også få billetter til Roger Waters. Blir isåfall andre gang jeg får gleden av å se ham :)

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

SKAL også få billetter til Roger Waters. Blir isåfall andre gang jeg får gleden av å se ham :)

Det blir tredje for min del, gleder meg :D

Billettene blir lagt ut i morgen kl 9 tror jeg, bare å være tidlig ute så får du sikkert tak i.

Tror de fleste plassene på gulvet er utsolgt. Søster valgte "beste tilgjenglig" når hun kjøpte fra netcoms førsalg og fikk tribuneplasser.

Personlig har jeg billetter på rad 17.

Lenke til kommentar

Rått og Råde i neste uke. Gleder meg sykt mye til å se The Prodigy, Ozzy (for andre gang), muligens a-ha om jeg gidder å se dem igjen, Mew, Skambankt, Kvelertak, Purified in Blood, Susanne Sundfør, Uncle Deadly, Band of Horses, Tôg, Oh No Ono ... Lurer på om jeg ikke rekker Karpe Diem også.

Kanskje jeg endelig kan få "Stjerner" og "Glasskår" ut av huet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...