erlendo89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 I dag er det kun 20 dager igjen til jeg drar til Bergen for å se Muse. Gleder meg villt til det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ey, me too. Mangler bare å få kjøpt Kastell, mye flott der Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kult Kastellnatt og alt det andre ekstragreiene var så dyrt Jeg var dessverre litt seint ute, så rakk ikke festivalpass. Blir dagspass torsdag og lørdag på meg... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tja, Kastell koster ikke mer enn 300kr for alle dagene. Du går jo glipp av The Cumshots, Shining, Altaar, Kvelertak og Enslaved. Regner med du liker noen av de nevnte bandene Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Er Kastellscenen og Kastellnatt det samme? Trodde det bare var dj's og sånn.. Jeg må altså kjøpe et eget pass for å se band som spiller på Kastellscenen? Endret 7. juli 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er lat så linker bare hit, kjære. http://www.slottsfjellfestival.no/pages/nor/123-kastellnatt Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja? Klarer ikke helt å lese ut i fra teksten at jeg må kjøpe eget pass for Kastellscene-artister. Gjelder ikke dette bare klubbkonseptet Kastellnatt? Eller er jeg dum? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei, fadern. Nå gjør du meg også usikker her, lol. Hmm, slik jeg har tenkt må man kjøpe kastellnatt får å være på kastellscenen. Men nå er jeg plutselig ikke like sikker lenger Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 :!: Årnær sæ vel te slutt... Sendte en mail og spurte, for å være på den sikre sida. Kjipt å ikke få se de artistene man dro for å se Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Update: Nei, man må ikke ha Kastellnatt-pass for å se Kastellscene-artister Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Slottsfjell SJÆL ASS. Blir muligens Minor Majority på Rockefeller til fredagen, får se litt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjedelig at så mange misforstår Kastellnat/Kastellscene-greiene. Kastellscenen er en scene inne på selve festivalområdet som du får tilgang til med festivalpass / dagspass. Kastellnatt er klubbkonseptet til Slottsfjellet som foregår nede i byen etter at moroa er over på fjellet. Koster 300,- for alle tre dagene, eller 200,- per dag i døra. Anbefaler Kastellnatt på det sterkeste, det er alltid sykt bra!! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Flott med en ordentlig oppklaring! Tenker jeg kjøper meg Kastellnatt passet uansett. Brygga er så stappfull som det overhodet er mulig nå i helgene, så orker ikke tenke på hvordan det kommer til å være der nede under slottsfjell. Sikkert timevis med kø. Det klubbkonseptet blir sikkert fint å ha til backup Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal se Deep Purple i Sarpsborg i morgen. Har ikke hørt så mye på de, men kjenner jo til musikken. Tror det blir bra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 På Kongsberg Jazzfestival? Syns det var litt rart at de skal spille på en jazzfestival? Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 De booker som regel litt forskjellig. De foregående årene har både Madrugada og Kaizers spilt her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Deep Purple i Kulåsparken, Sarpsborg i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå