thyes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 [skryt] Jeg skal på Rock Im Park snart! 3-6 juni i Nurnberg [/skryt] De har en helt fantastisk lineup. Etter denne sommeren er det stort sett bare Tool å krysse av på lista, så er jeg nogenlunde tilfreds http://www.rock-im-park.de/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Irriterende at Tool holder konsert i San Francisco bare noen dager etter at jeg har vært der.. Endret 13. mai 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg skal på AC/DC 30 mai så skal jeg på Blind Guardian konsert i oktober PS var på Kamelot konsert 17 april og hehe Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Seriøst? Faen i helvete, jeg reiser vekk fra Oslo på lørdag... Irriterende at Tool holder konsert i San Francisco bare noen dager etter at jeg har vært der.. Tror ikke jeg hadde overlevd om jeg var en av dere to. Krysser fingrene for at dere får tatt det igjen i nær framtid. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Da blir det Silverstein, A day to remember, August burns red, Enter Shikari og Go radio på søndag! Bor du i utlandet, eller er jeg latterlig flink til å ikke få med meg kremkonserter her i Norge? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Neste planlagte er Porcupine Tree 10. Juni. Kan fort dukke opp noe før den tid óg Siste konsert var Ugress på lørdag. Episk! Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Da blir det Silverstein, A day to remember, August burns red, Enter Shikari og Go radio på søndag! Bor du i utlandet, eller er jeg latterlig flink til å ikke få med meg kremkonserter her i Norge? Ja, det der er grunnen til at jeg bor i usa for et år. Finnes ikke så bra konserter i Norge. Snart sett alle yndlingsbandene mine nå Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Oceana i morgen! Med Greeley Estates, Oh sleeper og Tides of Man. Fy som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Blir vel en tur på 2manydjs 4. juni. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da var billetter til Ulver bestilt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da var billetter til Ulver bestilt! Fuck yeah Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 In Flames skal visst spille på Oslo Live 14.Juli så tar meg vel en tur dit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vurderer å ta turen til Blå i helgen, Uffie spiller. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vurderer å ta turen til Blå i helgen, Uffie spiller. Takk så jævelig, hadde blitt utrolig sinna hvis jeg hadde gått glipp av denne konserten og oppdaga det i etterkant! Da var billetter til Uffie kjøpt! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vurderer selv, men er litt usikker på hun live. Har hun med noen Dj? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vurderer selv, men er litt usikker på hun live. Har hun med noen Dj? Skjønner at Uffie har mange fans som vil se henne, men at det kan bli noen god konsertopplevelse klarer jeg ikke helt å forestille meg. Ikke veldig imponert av det jeg har lest og hørt, det meste lyder i denne duren: "I was there and to honestly say, she was crap, whether it was the sound system i dont know but she hardly rocked the place and people were just stood around. Not impressed, although she is quite cute though" Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Neste planlagte er Porcupine Tree 10. Juni. Kan fort dukke opp noe før den tid óg Siste konsert var Ugress på lørdag. Episk! Håper også du går får å se Mastodon? Blir rått! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) AC/DC neste Søndag Me 2 Ble på spandert billett og opphold Endret 23. mai 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå