*F* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hardstyle DNA 20 feb om jeg ikke husker feil. Med Technoboy og Noisecontrollers + et par andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Decked Out 10th Anniversary på The Coronet i London 5. februar. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Green Day @ Wembley Stadium 19 Juni Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 - Kaizers i Oslo 10.2 - Rammstein i Oslo 18.2 - Vassendgutadn på StudenVeka i Sogndal 19.2 - John Olav Nilsen & Gjengen 21.2 - Metallica - Iron Maiden - Ac/Dc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sunn O))) i kveld. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det ikke i morgen? Håper ikke jeg har tenkt feil dato hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 De spiller to dager. Skal på både den i dag og den i morgen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jaok. Trodde det var storsalen på torsdag og betong på fredagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ...vent. Ffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuu- Jeg leste feil på billetten. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Interessant at mange tydeligvis kjøper billett til to konserter på rad av samme band. Det har aldri falt meg inn. Jeg vil heller bruke pengene på en konsert hver av to forskjellige band. Hva er forklaringen til dere som gjør dette? Har dere bare veldig mye penger? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vurderer og dra på denne; Sabaton Katakombene i Skien, lørdag 27. februar Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Interessant at mange tydeligvis kjøper billett til to konserter på rad av samme band. Det har aldri falt meg inn. Jeg vil heller bruke pengene på en konsert hver av to forskjellige band. Hva er forklaringen til dere som gjør dette? Har dere bare veldig mye penger? Er fordi det er to ganske ulike konserter selv om det er samme band: I januar 2010 vil SUNN O))) gjøre to ekstremt spesielle konserter på Det Norske Studentersamfund (DNS) i Oslo! Torsdag 21. januar vil bandets nyeste album Monoliths & Dimensions fremføres i sin helhet i Storsalen. Dette er en konsert med kun sitteplasser, og det vil bli benyttet et kvadrofonisk PA-anlegg. Fredag 22. januar forflytter vi oss ned i Betong hvor vi vil få høre utdrag fra Shoshin/Grimrobes. http://studentersamfundet.no/vis.php?ID=3690 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Interessant at mange tydeligvis kjøper billett til to konserter på rad av samme band. Det har aldri falt meg inn. Jeg vil heller bruke pengene på en konsert hver av to forskjellige band. Hva er forklaringen til dere som gjør dette? Har dere bare veldig mye penger? Er fordi det er to ganske ulike konserter selv om det er samme band: I januar 2010 vil SUNN O))) gjøre to ekstremt spesielle konserter på Det Norske Studentersamfund (DNS) i Oslo! Torsdag 21. januar vil bandets nyeste album Monoliths & Dimensions fremføres i sin helhet i Storsalen. Dette er en konsert med kun sitteplasser, og det vil bli benyttet et kvadrofonisk PA-anlegg. Fredag 22. januar forflytter vi oss ned i Betong hvor vi vil få høre utdrag fra Shoshin/Grimrobes. http://studentersamfundet.no/vis.php?ID=3690 Ah okei, dette er jo helt forståelig og et dårlig eksempel på hva jeg egentlig snakker om. Tenker mer på de som drar på flere helt vanlige konserter av samme band, noe som ofte skjer når f.eks store band blir utsolgt med en gang og det blir arrangert både 1 og 2 ekstrakonserter.. Endret 20. januar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bellman, 30.januar Motorpsycho & Supersilent, 12.mars Does It Offend You, Yeah?, 31.mars @Union, Drammen. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Skal se både Mew og Kaizers i februar, begge på Samfundet i Trondheim. Blir knall!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jarle Bernhoft, Rockefeller, 5. februar. Melissa Horn, Parkteatret, 11. februar. Tom McRae, Rockefeller, 21. mars. Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ingen som skal på the antlers på blå den 15.mars? den nye plata deres er veldig bra i alle fall. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ingen som skal på the antlers på blå den 15.mars? den nye plata deres er veldig bra i alle fall.Hmm... Interessant. Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ingen som skal på the antlers på blå den 15.mars? den nye plata deres er veldig bra i alle fall.Hmm... Interessant. http://open.spotify.com/user/porcupinen/pl...LRHyaKbfxso46dJ albumet ligger inne på denne playlisten, sammen med noe annet dill. det er noe så fint som en tema-plate, hvor temaet er tiden en av bandmedlemmene tilbragte med en venn som ligger for døden på ett sykehus. Dette er grom, rolig og fin rock. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 - Rammstein i Oslo 18.2 Jeg og søstern skal også på den. Fly ned tidlig på morgenen (18.) og fly opp igjen tidlig neste morgen (19.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå