Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Skal på onsdagen på Øya den 12 å se blant annet Band of Horses, Mew, Jaga Jazzist og Vampire Weekend.

Og så skal jeg den 14 på Slagsmålsklubben på Rockefeller, som blir knall.

Har også bestilt billett til Prodigy i november i Oslo Spektrum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min personlige oppfatning er at en moshpit rett og slett er med på å øke opplevelsen av konserten og gjør den bl.a. langt mer energisk, levende og minneverdig.

Hvor kjedelig blir ikke en konsert med et band som spiller tung og rå musikk når publikum står rett opp og ned og bare klapper når sangene er ferdige?

Moshpits og liv og røre blant publikum er jo et kompliment til bandet om at publikumet faktisk liker musikken!

Er du på konsert med f.eks. yndlingsbandet er det en ubeskrivelig følelse av "awesomness" å høre sangperle etter sangperle bli spilt, samtidig som man synger med, mosher, headbanger og "priser" bandet på denne måten. En god moshpit kan jeg hjertelig anbefale. Det må oppleves, rett og slett.

Edit: Hadde det oppstått en Moshpit hvor jeg sto under en konsert, så hadde jeg uten problemer sagt ifra til vedkommende, iform av en Real Bitchslæpp :)

Deg om det. Og hvordan vet du at du hadde kunne sett hvem som startet pitten? Det vanligste er jo bare at "alle" begynner å dytte på hverandre, og så bare eskalerer det.

Vi mosher ikke for å lage helvete for alle andre, og det er ingen grunn i verden til å derfor angripe.

Liker du ikke at det oppstår moshpit er du enten på feil konsert eller for langt framme ved scenen.

BMTH @ Hove <3

Beste konserten jeg noensinne har vært på!

De lagde liv, spilte nesten bare bra sanger, og jeg sang med på alle, selv om jeg var i moshpit, wall of death og circlepit! :D

Dessuten sang i micen helt på starten når de hoppa ut i publikum. Oli sang første linja, og holdt micen mot meg og skrek SCREAM! Jeg gjorde selvfølgelig som han sa ^-^

Neste konserten jeg skal på er vel Rise Against på øya, så BMTH + ABR + ADTR i gøteborg i oktober :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Var på U2 på Ullevi, Gøteborg på Fredag. Beste konserten jeg har vært på sålangt, og jeg har sett Springsteen to ganger og U2 en gang før, samt Metallica i Spektrum. Fikk med meg en av mine favorittsanger, "The Unforgettable Fire" som låt herlig.

Neste konsert...uvisst :)

Lenke til kommentar

Joda :)

På BMTH konserten på Hove sa Oli:

Uhm.. Have you guys heard of a band called August Burns Red?

Publikum: massiv jubel / skrik / yeeeaaah

Oli: How about A Day To Remember?

Publikum: massiv jubel / skrik / yeeeaaah

Oli: Well.. we're coming back in october, and we'll bring them with us!

Publikum: MASSIV JUBEL :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Chimaira (:love:), Unearth, Throwdown og Buryyourdead @Chateau Neuf - Betong i Oslo 18.09.09.

Jeg kan nesten ikke vente. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...