Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Postgirobygget på Wrightegaarden den 18.juli. Så Wacken Open Air i slutten av juli. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae i oktober. Husker ikke datoene på de da.

+1

Wacken: 30.07-01.08

PT: 23.10

Tom McRae: 26.10

Om jeg husker rett. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har lyst til å se Coldplay i Bergen, men får ikke tak i billetter. Depeche Mode skulle ha spilt i morgen, men ble utsatt på grunn av sykdom. Møk.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om noen er i det greie hjørnet og har en eller flere Coldplay-billetter til overs, send meg en PM, så diskuterer vi pris! :innocent:
Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Phfjeld:

Det ligger da opptil flere billetter på Finn? Der jeg fikk tak i :)

Ingen som svarer, bortsett fra en dame, og hun var kvitt billettene sine. Sikkert til deg, din sau. :whistle:

Skulle ønske jeg fikk dratt på Manowar.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Norway Rock Festival neste uke

Samme her. Manowar live blir kickass!

Helvetes jobb... Jaja, de dukker vel opp ett eller annet sted neste år også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
BMTH er noe av det kjedeligste jeg har sett i hele mitt liv (Hovefestivalen), om vi snakker om samme BMTH da.

Var du med i mospiten, da?

Anywho..!

Det neste av konserter på meg blir vel, strengt tatt;

Diverse på Norway Rock Festival,

diverse på Fjellparkfestivalen,

diverse på Wacken,

Chimaira i september.

Og nå; kanskje BMTH i oktober. :wee:

Lenke til kommentar
BMTH er noe av det kjedeligste jeg har sett i hele mitt liv (Hovefestivalen), om vi snakker om samme BMTH da.

Var du med i mospiten, da?

[...]

Nei, maken til idioti skal man lete lenge etter. Var skikkelig positivt innstilt, skikkelig nedtur. :whistle:

Det blir Coldplay på meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Moshpit, og forøvrig sceneshow, er jo halve morroa med konsert! :wee: Går du på konsert bare for musikkens skyld blir vanligvis skuffelsen stor, med mindre du kan alle sangene og tekstene på rams og så videre.

Lenke til kommentar
Moshpit, og forøvrig sceneshow, er jo halve morroa med konsert! :wee: Går du på konsert bare for musikkens skyld blir vanligvis skuffelsen stor, med mindre du kan alle sangene og tekstene på rams og så videre.

Sceneshow er jo selvfølgelig en kjempeviktig del. Men å løpe i ring og krangle med fulle tyveåringer med langt hår og ring i nesen (no offence :innocent:) gidder jeg ikke. Synes alt jeg så var bra, bortsett fra BMTH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...