TheMartine Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, håper de ikke spiller en eneste sang som er yngre enn meg! Hvis de spiller "Separate Ways" kommer jeg til å grine av glede, jeg bare veit det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er nok rimelig sikkert de spiller Separate Ways. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) AC/DC på Valle Hovin om en uke og Metallica i Spektrum på onsdag den 17. Edit: Skrivefeil... Endret 8. juni 2009 av mortenandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg skal på Dream Theater 26. september, med oppvarmingsband som Opeth, Bigelf og Unexpecet (tror jeg det het). Skal visst jeg også på, i følge broren min. Endret 8. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Neste blir vel et eller annet på Hove den første dagen, har bare planlagt å se Haust den dagen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal på Mötley Crüe i morgen, gleder meg stort! Dog fyller jeg ikke 18 før i høst, så hva er sjansen på at jeg ikke blir sluppet inn? Ser ut som en average 17-18 åring, verken mer eller mindre, og jeg har venner som bl. a. på Whitesnake-konserten slapp rett inn, selv om de begge var under 18.. Blir ganske så skuffet om de stopper meg, men er det stor sjanse for? Siterer meg selv her i håp om å få et svar. Gleder meg som bare Fanden selv, men dessverre kan min alder sette en stopper for opplevelsen. Noen som har erfaring med å komme seg inn på en 18-årsgrense konsert rett før man er fylt 18? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har sålangt bare vært på en konsert med aldersgrense, og der ble vi alle sjekket, og ingen av oss som ser under 18 ut. Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 GONG med Steve Hillage Band som support på Rockefeller 13.06.09. Så skal jeg også på Amon Düül II og Big Robot - Cosmopolite 19.06.09. Blir sinnsykt.... Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 AC/DC på Valle Hovin 15. Juni og Metallica i Spektrum 31. Juli Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Postgirobygget på Wrightegaarden den 18.juli. Så Wacken Open Air i slutten av juli. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae i oktober. Husker ikke datoene på de da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er jævlig misunnelig på de som skal på Springsteen konsert 9. og 10. Jeg kan ikke dra på grunn av jobb. Skulle gjerne hørt "Land Of Hope And Dreams" som er fast på setlisten nå. Men men... U2 i Juli http://www.youtube.com/watch?v=8h9TbSsX5KY Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har sålangt bare vært på en konsert med aldersgrense, og der ble vi alle sjekket, og ingen av oss som ser under 18 ut.Dere ble alle sjekket, men dere "så ikke under 18 ut"... logisk tekning. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Neil Young på torsdag! Hove! Og selvfølgelig Progressive Nation med Dream Theater og Opeth den 26. September! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neil Young i morrra, Nick Cave på Fredag, ACDC på Mandag og Metallica på Onsdag. hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min egen, ish, siden jeg skal spille to sanger med bandet på en opptreden med kulturskolen. Yeah. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neil Young i morrra, Nick Cave på Fredag, ACDC på Mandag og Metallica på Onsdag. hihi Ehh, Neil er på torsdag torsdag den 11. Juni.. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neil Young i morrra, Nick Cave på Fredag, ACDC på Mandag og Metallica på Onsdag. hihi Ehh, Neil er på torsdag torsdag den 11. Juni.. Mente torsdag! Noen som har vært på Norwegian Wood før? Er det mulig å bade der eller er det området helt sperret av? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så er det Porcupine Tree og Tom McRae i oktober. Husker ikke datoene på de da. Æsj, heldiggrisen. Lyst til å se PT sjæl, men pengene strekker bare ikke til. =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Begynner å bli smått med cash her også. Men jeg fikk billett til de i gave så da var ikke det noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå