Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Driver og lurer på Thåström-konsert. Det lurer jeg på også. Thåström skal visst være knall live Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dungen og Soundtrack of Our lives 28. februar... SooL har jeg aldri hørt noe på, drar egentlig bare pga Dungen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dungen og Soundtrack of Our lives 28. februar... SooL har jeg aldri hørt noe på, drar egentlig bare pga Dungen ...Pøh, bare pga Nygår'n skal ditt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dugen er fantastisk! Skal se dem sjæl på Roskilde. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Dungen og Soundtrack of Our lives 28. februar... SooL har jeg aldri hørt noe på, drar egentlig bare pga Dungen ...Pøh, bare pga Nygår'n skal ditt. Noen ganger lurer jeg på hvor dum du er, egentlig. Betale 300 kr for en konsert jeg egentlig ikke vil på fordi en venn skal dit? Nok off topic, spar deg for den latterlige og nedsettende internpostingen din, mr. Endret 11. februar 2009 av Acherontic Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Holder meg til OnTopic og har ikke lest så mange innlegg ellers Skal på Volbeat i Oslo den 4. Mars, Opeth i Trondheim den 11.Mars og Ac/Dc på Valle Hovin i Juli Mulig jeg roter meg nedover til Norway Rock Festival, men det er veldig usikkert enda... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opeth på Rockefeller er ihvertfall spikra. Håper jeg får med meg noen på Pure Reason Revolution på John Dee, men det er litt usikkert. Zeromancer og Susperia vurderes også, får se det ann litt. Ellers later det ikke til å bli noen store festivaler i sommer =\ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen ganger lurer jeg på hvor dum du er, egentlig. Betale 300 kr for en konsert jeg egentlig ikke vil på fordi en venn skal dit? Nok off topic, spar deg for den latterlige og nedsettende internpostingen din, mr. Am Smart. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opeth på Rockefeller er ihvertfall spikra. Håper jeg får med meg noen på Pure Reason Revolution på John Dee, men det er litt usikkert. Zeromancer og Susperia vurderes også, får se det ann litt. Ellers later det ikke til å bli noen store festivaler i sommer =\ PRR på meg også. Og du bør definitivt få med deg Susperia! Ansur, som varmer opp, er ganske fantastisk! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som skal på Depeche Mode i sommer? Jeg vil gjerne på Black Debbath, Thåström og Saxon, men er for ung for alle arrangementene, regner jeg med. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Noen som skal på Depeche Mode i sommer? Jeg vil gjerne på Black Debbath, Thåström og Saxon, men er for ung for alle arrangementene, regner jeg med. Saxon var igår, så det blir jo litt vanskelig. Det andre er jo alt etter når du fyller 18. Holder meg til OnTopic og har ikke lest så mange innlegg ellers Skal på Volbeat i Oslo den 4. Mars, Opeth i Trondheim den 11.Mars og Ac/Dc på Valle Hovin i Juli Mulig jeg roter meg nedover til Norway Rock Festival, men det er veldig usikkert enda... Hoho, ser ut som vi har ganske likt konsertskjema fremover. Om man ser bort ifra Opeth som jeg ikke er noe særlig fan av. Volbeat blir knall. Så dem på Sweden Rock ifjord. Ett av de beste livebandene jeg har sett. Endret 12. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Blir Vell Karmøygeddon i april med blant annet Behemoth og Aura Noir! Noen som har peiling på hva Aura Noir pleier og spille live? dem har ikkje spillt live på 4 år nå da. Og Behemoth, har dem noe oppsett dem pleier og spille live? Endret 12. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal se Jedi Mind Triks om 4-5 timer Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som har ledig billett til Soundtrack of our lives/Dungen nå til helgen? Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og Behemoth, har dem noe oppsett dem pleier og spille live? * Slaves Shall Serve * At The Left Hand Ov God * Prometherion * Antichristian * Phenomen * Conquer All * Christgrinding Avenue * Decade Of Therion * Chant For Eschaton 2000 * I Got Erection ++ Noe sånt. Spilte nesten det samme på inferno som på hove 08. Så blir spennende å se om det blir noe lignende! Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Turisas og DragonForce ikveld Har sett DF før, men Turisas har jeg lenge hatt lyst til å se, så det er vel mest på grunn av dem at jeg drar. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg skal på volbeat 4.mars:D Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg håper på å få til Hammerfall 28. mars, også Metallica 30. Juli Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg skal helt klart på Hawkwind og Diskjokkeband på Rockefeller 18. april, Edgar Broughton band, Space Ritual og Wobbler på Cosmopolite 30. april og GONG og Steve Hillage Band på Rockefeller 13. juni. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg skal på volbeat 4.mars:D Det blir feeett De er ett så kvalmt bra liveband! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå