SideburnsKongen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Stonegard -> Sub Scene -> Neste helg. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stonegard -> Sub Scene -> Neste helg. Me too! Gleder meg og gruer meg. Aller siste gang jeg får se Stonegard Trist.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stonegard -> Sub Scene -> Neste helg. Me too! Gleder meg og gruer meg. Aller siste gang jeg får se Stonegard Trist.. Aller siste, og første for min del. Fikk først opp øynene for Stonegard for et par måneder sia. Dumt jeg ikke hørte de før. Veldig bra band. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal på Bob Dylan i mars og på AC/DC til sommer'n.. Gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stonegard -> Sub Scene -> Neste helg. Me too! Gleder meg og gruer meg. Aller siste gang jeg får se Stonegard Trist.. Aller siste, og første for min del. Fikk først opp øynene for Stonegard for et par måneder sia. Dumt jeg ikke hørte de før. Veldig bra band. Mhm, men bra du ikke hørte de senere da, da er det ikke sikkert du hadde dratt på den siste nå da Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Stonegard på Sub Scene te helga AC/DC I februar Metallica i sommer Det jeg har planer om til nå i hvertfall. Blir bra:) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Skal vi se.. Stonegard 16. og 17. januar(Blir som nevnt både bra og trist. Glad jeg har sett de 7 ganger etter disse to konsertene). Pineapple Thief + Supp. Gazpacho og Airbag 23. januar. Så har jeg billetter til Opeth, AC/DC og Metallica... Endret 14. januar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Liliedugg 14. februar i Steinkjer Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Metal Crusade: Saxon & Iced Earth - Tirsdag 10.02.09 Rockefeller Gjett om jeg skal dit!!!! Blir min tredje Saxon konsert - og jeg har vært svoren Saxon fan siden 1985! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ac\Dc i ferbruar. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Madammen spanderte Springsteenbillett på meg i Bergen så da blir det det. Lenke til kommentar
MTMM Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei Jeg og min kamerat skal spille på by:larm 20 Februar så hvis noen av dere har festival pass eller dagspass for den dagen stikk en tur innom Fruktobakk Youngsgate 6 Vi er ikke helt sikre på når vi skal spille men klubben heter "Café Superstar & Friends" her er vår musikk mtmmetoden.com Lenke til kommentar
maxM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Danko Jones, Eagles of Death Metal og Opeth 7-11 mars... blir fine dager! Synd jeg ikke får med meg Black Debbath 14. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Metal Crusade: Saxon & Iced Earth - Tirsdag 10.02.09 Rockefeller Gjett om jeg skal dit!!!! Blir min tredje Saxon konsert - og jeg har vært svoren Saxon fan siden 1985! Samme her! Blir min første Saxon konsert da. Har vært ihugga fan i et par år nå! Gleder meg Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Snart Saxon nå ja Skal på Kamelot 23. mai i Elverum! Hjemmebane både for meg og Roy En av nåtidens beste vokalister, Roy S. Khan, returnerer endelig hjem til Elverum etter mer enn 10 år med hardt arbeid i metallbandet Kamelot. Support til den spesielle anledningen er Pagan’s Mind, Jaqueline og Mortal Love. Utendørskonserten finner sted vegg-i-vegg med Norsk Skogmuseum med plass til godt over 4000 mennesker. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Snart Saxon nå ja Faen, jeg er akkurat for liten Saxon burde spilt en måned senere. Har sett dem før, men vil se dem igjen .__. Neste konserter; AC/DC den 18. Februar Eric Singer Project 21. Februar Judas Priest, Megadeth og Testament 1. Mars Volbeat 4. Mars Glorious Bankrobbers 28. Mars Backstreet Girls Releaseparty 4. April Whitesnake 22. Mai Sweden Rock Festival Norway Rock Festival AC/DC 15. Juni Metallica 30. Juli Endret 11. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Minor Majority akustisk i Trondheim, 8. mars. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lyst til å se Juvelen på By:larm... pluss et par andre band/artister kanskje. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Driver og lurer på Thåström-konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå