Skurupu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mark Knopfler i Oslospektrum i dag !Blir å reise til Oslo for så å spise en god middag på resturant, så blir det å komme seg på konserten jeg har venta 1/2 år på! Ditto. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 roger waters 13 mai. gleder meg! jævla synd at det kræsjer med tentamen... yeah right... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Skal visst på Explosions In The Sky i mai med en gammel flamme. Interessant. Og prisen på billetter? 18-årsgrense..? Vet du noe om det? http://www.rockefeller.no/jd040508.html Attenårsgrense, og utsolgt. Buh. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 roger waters 13 mai. gleder meg! jævla synd at det kræsjer med tentamen... yeah right... Faen og, hadde det ikke vært fordi jeg har en del å gjøre uttover våren så skulle jeg så sykt vært der! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det verkeleg ingen tråd for Øyafestivalen? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bare å lage en det Jeg skal på Bömbers, Koldbrann, Svarttjern, Voluspaa i dag på Glassheim, Jevnaker og på onsdag er det Mayhem på Club Maiden Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg skal på Explosions In The Sky og Eluvium den 4. Mai og DJ Mehdi den 16. Mai. Blir nok to vidt forskjellige opplevelser, men jeg gleder meg like mye til begge. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvilke av disse er verdt å få med seg? http://www.oyafestivalen.com/pages/nor/8-artister Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kamelot klokka 20:00 i dag på Sentrum Scene, jeg kommer garantert til å være der en 2 timer før eller no, jeg MÅ faktisk stå fremst grunnet smerter i tåa, så kan ikke ha ville emo chickz til å hoppe på tåa mi, som skjedde på Coheed og Cabria konserten jeg var med kompissen min på. smerte..... kamelot....må...dra... Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvilke av disse er verdt å få med seg? http://www.oyafestivalen.com/pages/nor/8-artister Sigur Rós, Mogwai, Kaizers Orchestra, A-Trak, Sonic Youth er de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Grinderman Isis Raga Rockers Sunn O))) The Sword Turboneger Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Et spørsmål; tror dere at Roger Waters+kompani noen gang kommer tilbake til Norge? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikkje umogleg. Waters har hatt tre turnear sidan tusenårskiftet og har vore i Noreg tre gongar på dei to siste turneane. Han har annonsert eit par konsertar i Europa i vår så no er det berre å vente og sjå om det dukkar opp noko i Noreg. Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bleh. Vet folk hvor strengt det er med ID på John Dee? Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Explosions in the Sky var herlig. Makan til innlevelse, utstråling og energi skal du lete lenge etter. Litt kort, men veldig intens konsert. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Stemmer det at vassendgutane skal spille i Stavanger snart? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Explosions in the Sky var herlig. Makan til innlevelse, utstråling og energi skal du lete lenge etter. Litt kort, men veldig intens konsert. Ja, enig. Veldig vakker konsert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 skal på Iron Maiden konsert 24. juli^^ i oslo også blir det en del konserter på hove:P Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal på Nick Cave And The Bad Seeds, Grinderman, Dengue Fever og Leonard Cohen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå