theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Skal visst på Explosions In The Sky i mai med en gammel flamme. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Svölk i mårra, på Fru Lundgrens. Etterlengta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kan se ut til at det blir Clapton og Springsteen på meg og folka om jeg får brødrene med på å spleise littegranne. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Skal se Paul Di'Anno på Bokken (Ålgård) på lørdag...Det blir knall EDIT: skrivefeil Endret 1. april 2008 av mortenandre Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mayhem, den 30.! Var tanken å dra på Explosions in the Sky, men hun jeg skulle med hadde plutselig ikke lyst likevel. Enda greit jeg ikke er mer glad i bandet, ellers hadde jeg blitt sur. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hvor holder mayhem konsert?? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var tanken å dra på Explosions in the Sky, men hun jeg skulle med hadde plutselig ikke lyst likevel. Enda greit jeg ikke er mer glad i bandet, ellers hadde jeg blitt sur. Dra med deg en annen, davel. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hvor holder mayhem konsert?? Hovedstaden, Club Maiden. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hvor holder mayhem konsert?? Hovedstaden, Club Maiden. får prøve og komme meg ditt selv kanskje var konge og se de sist jeg så de Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Vant gratisbilletter på rocke-quiz'en så da blir det Paul Di'Anno i kveld på Lillehammer Endret 3. april 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg skal på Riverside i Lodz, Polen. Genius band 4 progressive music - Kickass attitude with excellent perfection= Dudazinski! All U need! Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hayseed i kveld. Med Onkel tuka også... ille moro.. Dette tror jeg kan bli bra.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg og bestevenn skal på Hayseed idag også. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Var en meget bra konsert da.. Likte ikke helt katzenjammer da, ble litt for sært for min del men tuka og hayseed var skikkelig bra.. særlig på slutten med Hayseed. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Onkel Tuka var jo rett og slett bare pinlig. Katzenjammer derimot var artig og Hayseed var selvsagt knallbra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Onkel Tuka var jo rett og slett bare pinlig. Katzenjammer derimot var artig og Hayseed var selvsagt knallbra. Helt enig. Under Tuka prioriterte jeg pils og en sjarmerende kar på terrassen. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Mark Knopfler i Oslospektrum i dag ! Blir å reise til Oslo for så å spise en god middag på resturant, så blir det å komme seg på konserten jeg har venta 1/2 år på! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Skal visst på Explosions In The Sky i mai med en gammel flamme. Interessant. Og prisen på billetter? 18-årsgrense..? Vet du noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå