Kirby Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Justice i morgen på Rockefeller!! Og Wombats 4 april! Noen som har hørt om dem? De er feteee. Endret 1. februar 2008 av Kirby Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, gleder meg sykt til Justice i morgen. Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jaa, har gleda meg kjempemye helt siden billettene ble sluppet! Blir jo genialt. Skal du på afterparty på Blå etterpå også eller? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei, må hjem med siste toget Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sham 69 i kveld på Lillehammer. Sham 69 var tøft i kveld, selv om jeg aldri har hørt noe fra dem før. LP-en ble også kjøpt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sham 69 i kveld på Lillehammer. Sham 69 var tøft i kveld, selv om jeg aldri har hørt noe fra dem før. LP-en ble også kjøpt. Kun hørt en samleplate og var med å sang en del av refrenga. Virkelig gøy. Mosh pit'en var der og satte stemninga. Fikk faen meg lyst til å hoppe opp sammen med Billy på 'If the kids are united', men kunne ikke akkurat nok av sangen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herlig med fyren som hoppa opp, dytta vekk gitaristen og tok over koringa på ene låta. Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og Wombats 4 april! Noen som har hørt om dem? De er feteee. Så klart har man hørt om Wombats. Men er jo 18-årsgrense? Og da drar jeg ikke til Oslo for å KANSKJE komme inn. Synd, men sant. Var det aldersgrense på Sham 69, anybody? Bor på Hamar, kunne jo tatt turen .. men visste ikke om konserten engang. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og Wombats 4 april! Noen som har hørt om dem? De er feteee. Så klart har man hørt om Wombats. Men er jo 18-årsgrense? Og da drar jeg ikke til Oslo for å KANSKJE komme inn. Synd, men sant. Var det aldersgrense på Sham 69, anybody? Bor på Hamar, kunne jo tatt turen .. men visste ikke om konserten engang. Regner med at det var 18-årsgrense. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Var 18, men undertegnede slapp inn med verge. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Justice var epic, møtte dem og Dj Medhi etter konserten og fikk tatt et bilde med dem, best time of my lives. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Justice var epic, møtte dem og Dj Medhi etter konserten og fikk tatt et bilde med dem, best time of my lives. Skulle ønske jeg også dro dit! Var visst veldig bra etter konserten har jeg hørt av en kamerat. Han hilset på Gaspard, Medhi og noen andre også. Nå går jeg å hører på litt Justice selv og for å angre på at jeg ikke dro. Endret 3. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dj Medhi var også sykt bra, var utrolig fett da han satt på Daft Punk - Aerodynamic og gitar-riffet kom<3 Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ååå, jeg er bare 18 så vi prøvde ikke å komme inn på Blå vi... Jeg vil også møte dem! Du er heldiiig. Men konserten var driiiitbra, vi sto helt foran! Så bare håret til Justice haha. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg starta midt i, men så var det så mange tullinger som ikke kunne danse, så de dytta og kasta øl. men etter noen sanger fikk jeg bevegd meg forover mot scenen, der var det "rolig" og jeg nøt konserten derfra Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Metallica og maiden til sommeren! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Var på KoRn i dag det var enormt! med deathstars og flyleaf som oppvarmingsband var det bra hett og klamt i spektrum da Jonathan entra scena Såå blir det Metallica i sommer Endret 4. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da er både billettene til Metallica og Iron maiden i boks! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Metallica på meg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå