.Lagrange. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vil ha det der i .avi format! Streaming er så fantastisk kjedelig på macbooks. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vil ha det der i .avi format! Streaming er så fantastisk kjedelig på macbooks. Skulle gjerne hatt det i .avi jeg også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mamma ringte meg i sted og sa at hu hadde billetter til Åge Aleksandersen og Mikal Wiehe i Trondhjem om et par uker og lurte på om jeg skulle være med, så min neste konsert blir med de to *glede seg* Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ihvertfall Peste Noire i morgen,men det blir vel alltids noe mer stas utover våren. Siste konsert var vel Necrophobic og Bömbers på Club Maiden i slutten av Desember. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Skal på Queens of the stone age 26 februar i spektrum! Gleder meg sykt:D også skal jeg på Iron Maiden på lerkendal i sommer. Eller så blir det vell en festival eller to til sommeren. Tror kanskje det blir Storaas eller Hove. Blir bra ja Edit: Post nr 100! Woohoo Endret 18. januar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og da var billett til Kaizers Orchestra i Samfundet i Trondhjem 12. mars bestilt. Woohoo Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Iron Maiden 24 juni eller juli på Valle Hovin Biletter kjøpt og gleder seg så veldig! OT: noen som var på Dream Theater 29 september 07 eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå er det ikke lenge til megadeth. Gleder meg som et barn, fått fri fra jobben på konsertdagen og dagen der på. Må bli bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bang! på Club Pi i Oslo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 1349 Axegressor Battalion Behemoth Benighted Burst Cor Scorpii Cult Of Luna Dead To This World Deject Den Saakaldte Desecration Destruction Diskord Drone Gallhammer Goat the Head Gorefest Gorgoroth In Vain Insense Iskald Karaoke From Hell Krux Käthe Kollwitz Mortal Sin Negură Bunget Obsidian Throne Onslaught Overkill Ramesses Sahg Satyricon Shining Skitliv Slagmark Tristania Tulus Unleashed Urgehal Vreid Whip Og alt det gratis attpåtil! Fysj! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Snip* Og alt det gratis attpåtil! Fysj! inferno?? og hvorfor gratis?? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Snip* Og alt det gratis attpåtil! Fysj! inferno?? og hvorfor gratis?? Nei si det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal visste se Down på rockefeller i mars.. nå har jeg aldri hørt en eneste låt fra de men. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja stemmer! Skal på Down! Blir så fett! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg skal på Iron Maiden på Valle Hovin i sommer :D Og på dansebandfestivalen i Seljord, med blant annet Smokie Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hayseed Dixie, 4. april på Samfundet. Jeg gleder meg så vilt, var så absolutt noe av det beste jeg så på roskilde '07 ^^ Anbefales til absolutt alle! Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Megadeth - 7. februar '08 ROSKILDE, så klart Metallica - 16. juli '08 Iron Maiden - 24. juli '08 Endret 6. februar 2008 av Cadesius Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Oppdaterte planer: Queens of the Stone Age - 26. februar - Oslo Spektrum, Oslo Band of Horses - 8. mars - Folken, Stavanger Kaizers Orchestra - 15. mars - Folken, Stavanger Foo Fighters - 11. juni - Koengen, Bergen Radiohead - 24. juni - Victoria Park, London UK Bruce Springsteen & The E-Street Band - 7. juli - Valle Hovin, Oslo Iron Maiden - 24. juli - Valle Hovin, Oslo Må nesten settes punktum for sommeren også her på grunn av en stakkars ungdoms skjøre økonomi. Blir jo mye reising og feriering også. Men kommer det noen skikkelige giganter så skal jeg vel få greid å få med meg noe mer også. Metallica i sommer også hadde jo vært strålende, men da må de i så fall komme til Norge, har ikke råd til å dra lenger bare for å få sett dem igjen. Gleder meg uansett noe jævlig til sommeren altså, fire store konserter med noen av mine all-time favourites på halvannen måned. Aah. Endret 25. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sham 69 i kveld på Lillehammer. Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sham 69 i kveld på Lillehammer. HVA? Aldersgrense? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå