Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Blir Maiden te' sommern, så skal jeg prøve å få med meg Common 11. Des. Ser mørkt ut, med tanke på at juletid betyr mye jobbing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 kent neste fredag :D *danse med seg selv* Selv om det ser ut til at jeg går alene, siden ingen av venna mine her har tid eller liker kent :/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Young Neils lille julaften på Rockefeller Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kent neste onsdag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vet ikke om det er snart, men skal mest trolig på QrimeTime i Nederland på NYE! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Porcupine Tree og Anathema på sentrum scene om sånn ca 2 dager Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ANATHEMA?! O_o Hm. *begynne å vurdere dagstur til oslo, gitt* Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 blir kanskje bon jovi på meg da stod ulevold i vg i dag den 26 juni trur jeg det var eller noe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ser at det er mange her som skal på Maiden til sommeren så da benytter jeg anledningen til å reklamere for min tråd her. Vi må vel få til et forumtreff før den konserten, med tanke på at det er så mange som skal dit. Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Neste konsert jeg skal på blir Kaizers Orchestra den 8. Mars. Gleder meg noe helt sykt! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Konsertupdate fra Hewitt: Da er det Queens of the Stone Age i Liverpool i morra (i dag) kveld. Ellers er billetter handlet inn til Band of Horses 8. mars og Kaizers Orchestra 15. mars. Begge på Folken, Stavanger. Billetter også handlet inn til Iron Maiden 24. juli 2008 på Valle Hovin. En annen konsert som allerede er bankers og som det blir kjøpt billett til når jeg kommer hjem fra England, er Foo Fighters på Wembley Stadium i London 7. juni 2008. Ellers vurderer jeg sterkt billetter til Jimmy Eat World på Rockefeller i februar og Queens of the Stone Age for andre gang på noen måneder i Spektrum samme måned, og The Police og Bon Jovi i juni på henholdsvis Ullevaal og Valle Hovin, men disse tar jeg litt som det kommer og er ikke noe jeg vil sette liv og død på spill for å få med meg. Sånn ellers gleder jeg meg bare til flere annonseringer! Håper spesielt det kommer noe bra her i Stavanger-området, da det blir mye utgifter i forbindelse med å reise så mye til hovedsaklig Oslo, men også litt i utlandet. Edit: La til et ord for litt bedre forståelse. Endret 23. november 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da var billetter til Megadeth bestilt og betalt, så nå er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 noen som vet når bon jovi billetene blir lakt ut for salg?? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da har jeg også sikret meg billett til Megadeth Skal også kanskje på konsert 22 desember, spørs hvilken band som spiller. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ikke mange dagene igjen til Motörhead nå, nei! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ahab på fredag og Grotesque Hysterectomy på lørdag. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Pokker, jeg kunne tenkt meg å være på Ahab. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Muligens Children of Bodom i London 8 april. Koster bare 200,- for billetten, men hotell/fly o.l gjør at det er ikke sikkert jeg får råd. Håper på det beste. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Om jeg vinner konsertbilletter (plass på gjesteliste) på kort varsel, men det kommer opp noe så jeg ikke kan dra likevel - gjør jeg noe? Så jeg ikke trenger å ta muligheten fra noen andre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ahab førstkommende fredag @ betong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå