Eplefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg skal på Dimmu på tirsdag, jeg skal på Dimmu på tirsdag =D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det skal jeg òg Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Åh, det blir så gøy! Gleder meg som en unge =D Fikk billetten for 30 kroner og et Dimmu-flagg. Fyren var desperat etter å kvitte seg med den, for han kom seg ikke til Oslo uansett. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Åh, det blir så gøy! Gleder meg som en unge =DFikk billetten for 30 kroner og et Dimmu-flagg. Fyren var desperat etter å kvitte seg med den, for han kom seg ikke til Oslo uansett. nei fy faen kunne han ikke bare latt den ligge da?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor skal han ikke være grei med bestevenninnen til bestekompisen sin, liksom? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor skal han ikke være grei med bestevenninnen til bestekompisen sin, liksom? forde jeg kunne gitt han 40 kr eller 400 for den slags syld Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Haha, men han la den ikke ut for salg, han fikk vite på.. Søndag at han ikke kunne reise, bestekompisen min spurte tilfeldigvis om jeg skulle på Dimmu, og så sa jeg "Neei. Jeg har ikke billett" og han svarer da at "Christian selger sin for en six-pack julebrus og det Dimmu-flagget jeg har på veggen", og siden Andrè ville bytte ut det flagget tilbød jeg meg å kjøpe ham et nytt et mot at han ga det gamle til Christian. Endret 5. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Haha, men han la den ikke ut for salg, han fikk vite på.. Søndag at han ikke kunne reise, bestekompisen min spurte tilfeldigvis om jeg skulle på Dimmu, og så sa jeg "Neei. Jeg har ikke billett" og han svarer da at "Christian selger sin for en six-pack julebrus og det Dimmu-flagget jeg har på veggen", og siden Andrè ville bytte ut det flagget tilbød jeg meg å kjøpe ham et nytt et mot at han ga det gamle til Christian. jaja får kose meg med DVD-en jeg d når den kommer ut kanskje men ser noen forum folk der hadde vert kult Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde tenkt meg på Maiden på Lerkendal, samt Kamelot på Rockefeller. Bestemt meg for at jeg gladelig kjører Trondheim-Oslo-Trondheim for å høre dem. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 QOTSA i Spektrum en gang i februar The Australian Pink Floyd Show i februar hvis pengene strekker til på neste lønning. Fu Manchu + Truckfighters 19. nov, hvis jeg får med meg en sjel som liker Fu Manchu. Truckfighters er helt suverent i tillegg. Samme gjelder Motorpsycho og Orange Goblin. Coheed And Cambria drar jeg på alene om jeg må. Skulle ønske jeg bodde i Oslo, da hadde i det minste ikke reiseutgifter betydd noe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Snart og snart. Jeg skal på Iron Maiden, Valle Hovin 24/7-08 og In Flames på Hovefestivalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 W.A.S.P. i kveld folkens! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Snart og snart her og, men det blir jo Hovefestivalen og alt det gode den bringer med seg i slutten av juni. I slutten av juli blir det Iron Maiden både på Valle Hovin og Ullevi i Gøteborg. Det blir også Metallica en eller annen gang i løpet av neste år, og forhåptentligvis Children of Bodom. I tillegg funderer jeg litt på tanken om Wacken. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bestemt meg for Inferno festivalen, Iron Maiden på Valle hovin og muligens Wacken Open Air eller Hove. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Qlimax nærmer seg Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja, Nightwish 2. desember. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Motörhead om ikke så lenge! Har billett til maiden til sommeren, og skal se metallica viss de kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spørs om ikke det blir Motorpsycho 8. desember Lenke til kommentar
valbis Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jeg skal på Deathfest og se Diskord på På Hjørnet i morra etter lønningspils! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Porcupine Tree neste søndag, 25 er det vel. Håper det blir like fett som forrige gang. Ellers så håper jeg på å få skvisa inn Circus Maximus og Seventh Wonder i romjula, men det er mer usikkert. Hva gjelder festivalsommeren så er den foreløpig heelt åpen. Jeg drar dit de gode bandene er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå