Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, men han la den ikke ut for salg, han fikk vite på.. Søndag at han ikke kunne reise, bestekompisen min spurte tilfeldigvis om jeg skulle på Dimmu, og så sa jeg "Neei. Jeg har ikke billett" og han svarer da at "Christian selger sin for en six-pack julebrus og det Dimmu-flagget jeg har på veggen", og siden Andrè ville bytte ut det flagget tilbød jeg meg å kjøpe ham et nytt et mot at han ga det gamle til Christian.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Haha, men han la den ikke ut for salg, han fikk vite på.. Søndag at han ikke kunne reise, bestekompisen min spurte tilfeldigvis om jeg skulle på Dimmu, og så sa jeg "Neei. Jeg har ikke billett" og han svarer da at "Christian selger sin for en six-pack julebrus og det Dimmu-flagget jeg har på veggen", og siden Andrè ville bytte ut det flagget tilbød jeg meg å kjøpe ham et nytt et mot at han ga det gamle til Christian.

jaja får kose meg med DVD-en jeg d når den kommer ut ;) kanskje men ser noen forum folk der :p hadde vert kult :p

Lenke til kommentar

QOTSA i Spektrum en gang i februar

 

The Australian Pink Floyd Show i februar hvis pengene strekker til på neste lønning.

 

Fu Manchu + Truckfighters 19. nov, hvis jeg får med meg en sjel som liker Fu Manchu. Truckfighters er helt suverent i tillegg.

 

Samme gjelder Motorpsycho og Orange Goblin.

 

Coheed And Cambria drar jeg på alene om jeg må.

 

 

Skulle ønske jeg bodde i Oslo, da hadde i det minste ikke reiseutgifter betydd noe.

Lenke til kommentar

Snart og snart her og, men det blir jo Hovefestivalen og alt det gode den bringer med seg i slutten av juni. I slutten av juli blir det Iron Maiden både på Valle Hovin og Ullevi i Gøteborg. :D

 

Det blir også Metallica en eller annen gang i løpet av neste år, og forhåptentligvis Children of Bodom. I tillegg funderer jeg litt på tanken om Wacken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...