Caress_the_Pale Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fannrem faktisk. Gikk på Torshus Folkehøgskole et år, så der har jeg sykla forbi ofte. Skal ha med meg Mayhem på Motstøy ikveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jaså, Torshus? Ikke verst. Der gikk jeg på trening da jeg var kid Regner med det blir en minikonsert på Orkanger med Knaillertan på formiddagen også, når jeg først er i gang Får ikke nok av Knaillertan ^^ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal på trønderfest den 13.oktober! Men, sonata arctica/epica den 1.november. Skal bli gøy å endelig få se SA og Epica live Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Muse i Oslo Spektrum, 23. oktober Turboneger på Folken i Stavanger, 27. oktober Ash på Folken i Stavanger, 16. november Queens of the Stone Age på Carling Academy i Liverpool UK, 24. november Gleder meg til alle sammen, men Muse og Queens of the Stone Age er nok desiderte høydepunkt. Endret 5. oktober 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmm. Skulle nesten ønske jeg bodde i Stavanger igjen, da hadde jeg fått med meg Turbonegro og Ash, men, men. Steinkjer var ikke så alt for ille valg det heller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skal på Killswitch Engage på mandag. FFS! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Broren min (den jævelen) dro på Motstøy i dag Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Broren min (den jævelen) dro på Motstøy i dag 9646807[/snapback] Hehe, det skal jeg og, om 2 timer. Snakkes. =) Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fikk med meg Mayhem igår, også blir det vel Hidden in the Fog og Immortal idag. Kanskje Drottnar og Pain of Salvation og... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 DumDum Boys 24/11 sliperiet i Larvik Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vreid, Immortal, Urfaust/Celestial Bloodshed/Kaosritual/Aptorian Demon Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Muse i Oslo Spektrum, 23. oktoberTurboneger på Folken i Stavanger, 27. oktober Ash på Folken i Stavanger, 16. november Queens of the Stone Age på Carling Academy i Liverpool UK, 24. november Gleder meg til alle sammen, men Muse og Queens of the Stone Age er nok desiderte høydepunkt. Oppdatert: Muse i Oslo Spektrum, 23. oktober Turboneger på Folken i Stavanger, 27. oktober Ash på Folken i Stavanger, 16. november Queens of the Stone Age på Carling Academy i Liverpool UK, 24. november Kanye West i Nottingham Arena i Nottingham UK, 26. november Endret 9. oktober 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm. Skulle nesten ønske jeg bodde i Stavanger igjen, da hadde jeg fått med meg Turbonegro og Ash, men, men. Steinkjer var ikke så alt for ille valg det heller. Du kan da alltids få med deg DDEs julekonsert Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette blir en bra høst og vinter, vet jeg. ^^ Oh Laura 15.11 Kent 30.11 Jóse Gonzaléz 13.12 The Cure 11.02 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ...And You Will Know Us By The Trail of Dead på samfundet den 14. Immortal den 20. Ikke bare piss på UKA heller. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Eneste jeg vet sikkert er Motörhead den 5. desember. Ellers har jeg ikke funnet noen særlige som jeg kan slippe inn på. *klage over 18 år på High on Fire* Endret 11. oktober 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 26. oktober - Tom McRae - Rockefeller, Oslo. 27. oktober - Vicious Art - Garage, Oslo. (de varmer vel strengt tatt opp for Death Breath elns, men whatever) Kosehelg Er jeg heldig og har penger og sånn, så får jeg forhåpentligvis sulla meg til Minor Majority (10. november, sentrum scene), W.A.S.P (tirsdag 13. november, Rockefeller) og Beth Hart (21. november, Rockefeller) i tillegg. Kanskje til og med Valentourettes? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Sønnen til Frank Zappa med deler av det orginale bandet er på Sentrum i Oslo i kveld Har dessverre ikke billett men setter på Joe's Garage Endret 12. oktober 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ble Kim Lia og The Grand igår. Og begge overbeviste! Bra kveld. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skal til trondheim for å få med meg Monolithic (med "very special guest"!) på onsdan. Og anbefaler alle ekstrem metall fans i området til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå