SkinnyT Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Var i Belgia på Graspop Metal Meeting fra 22-24 juni, så følgende band: -Celtic Frost -Mastodon -Iron Maiden -Korn -Heaven and Hell -Dimmu Borgir -Lamb of God -DevilDriver -Chimaira -Slayer -Children of Bodom -Ozzy Osbourne -Black Label Society -Joe Satriani -1349 -Vader -Atheist -Finntroll Det var mildt sagt en vill helg! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Metallica med oppvarming imorgen Dimmu borgir sentrum scene ut i November en gang. Tror det er 7.? Orker ikke å løfte den late ræven min opp av stolen for å sjekke Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Metallica med oppvarming imorgen Dimmu borgir sentrum scene ut i November en gang. Tror det er 7.? Orker ikke å løfte den late ræven min opp av stolen for å sjekke 9041283[/snapback] trur det er 6 eller 9 de kommer ikke 7 men jeg vill ha med meg noen på den jeg og, hadde jeg bare bodd i oslo kunne jeg reist alene men når jeg bor i porsgrunn er det litt dyrt og betale 360 kr T/R med buss alene for og ikke ha noen og være med i oslo noen fra porsgrunn/skien område som kan tenke seg og være med meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 15.00 - 00.30 Bryan Ferry Sivert Høyem & The Volunteers Grant-Lee Phillips William Hut Chip Taylor The Posies (accoustic) Tommy Tokyo Radioniose 13.30 - 00.30 The Flaming Lips Danny & Dusty Big Star Gillian Welch Beasts of Bourbon My Midnight Creeps Shit City Davenport Bob Haley Skal på Downonthefarm i Halden, 4/5 August. Favorittene er Bryan Ferry, og Grant Lee Phillips. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har billet til Rush i høsten. Da blir det Rush-tid hehehehehehehe. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Zeromancer på Slottsfjellfestivalen 19-21 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Da var Metallica gjort. Skal på Elveblest i august. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Da var Metallica gjort. Skal på Elveblest i august. 9048695[/snapback] hvordan var metallica i år da?? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Da var Metallica gjort. Skal på Elveblest i august. 9048695[/snapback] hvordan var metallica i år da?? 9049914[/snapback] Les tråden om det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal på konsert med Hammerfall 24 august i Stockholm. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Var på Genesis konsert i München i går! Det var bare helt rått... Lyd og lysshow og en inspirert Phil Collins helt på topp Har bestilt billetter til Steinkjerfestivalen i August også! Begynner å bli noen år siden siste gang jeg så Supertramp Live. Gleder meg sinnsykt og setter på "Breakfast In America" Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tror jeg tar turen til Hole in the Sky, helgepass (Testament, Mayhem, Entombed, Belphegor, Anaal Nathrakh, Melechesh, Immortal, Kreator, Sabbat, Destroyer 666, Bloodthorn og et ukjent) Og vurderer Dream Theater i Spektrum Endret 11. juli 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Var på Genesis konsert i München i går! Det var bare helt rått... Lyd og lysshow og en inspirert Phil Collins helt på topp Har bestilt billetter til Steinkjerfestivalen i August også! Begynner å bli noen år siden siste gang jeg så Supertramp Live. Gleder meg sinnsykt og setter på "Breakfast In America" 9053529[/snapback] Jøss, nå fikk jeg en klump i halsen ... Har Supertramp i nærheten av originalbesetning? Du hiver på noe lettfattelig, mens jeg tror jeg setter på: Crime Of The Century. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Roger Hogdson er i alle fall med Edit: Child Of Vision Endret 11. juli 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vel, da har man 50% av helheten. Kan man ikke få alt av det perfekte, får man vel nøye seg med det. Ha uannsett en flott opplevelse! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Det tror jeg ganske sikkert at det blir! Det er forøvrig så vidt jeg vet fremdeles mulig å få tak i billetter, og det er en lørdag Takker! Endret 11. juli 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nå må du ikke friste en enkel sjel ... Mens jeg skriver dette, skotter jeg over på min selvvalgte pine og gnagsår, som pludrer ut sine uforståelige, og knapt hørbare interesser. Fikk faktisk en struktur på en heildundrende løgnhistorie oppi nepa, som hun ikke har hørt før, og som jeg kunne bruke til dette formålet. Men siden det er Onsdag, og helgefreden på dette stadiet er tilnærmet hellig, får jeg trøste meg med skiva som ruller i bakgrunnen i dette øyeblikket. Dette ble i overkant ot, så jeg slenger på litt skryt om en artist jeg selv skal oppleve. hvis navnet: Grant Lee Phillips sier deg noe, vil jeg anbefale deg å stampe Volvo Amazonen din, og sette snyteskaftet i retning Halden ca. 4/8-07. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hehe Amazonen er nok stampet for lengst, og Grant Lee Phillips er nok dessverre ingen nær bekjent for min del, men skal sjekke ham ut nærmere... Han er jo tross alt nesten like gammel som meg Du verden som tiden går og hvor gammel det er mulig å bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå