Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virker som april blir en bra måned!  :woot: 

"The Final Show" på The Crossdoad Club nå på torsdag, blir nok herlig (lang) kveld;

KOSMIK BOOGIE TRIBE///ORANGO///LONELY KAMEL///DEATH BY UNGA BUNGA///THE GOOD THE BAD & THE ZUGLY///THE LUCKY BULLETS///TORGEIR WALDEMAR///SYNDROM///HYMN///RIVERA///BURROWING///CASPER BLANCA AND THE CREEPY COMMUNITY///SILVER LINING

Wo-Fat + Mothership den 21.

Elder + Mondo Drag + Carousel den 22. 

Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid.

Misunner deg den lineupen der!

Endret av Knutete
Lenke til kommentar

Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her, det ser jeg mektig frem til! Ellers blir det vel å surre rundt på Bergenfest i sommer. Ingen Karmøygeddon i år.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her,

Kadavar er virkelig noe å se frem til! Gikk desverre glipp av disse kvarteret når jeg så de tidligere i år for å rekke siste buss. ?

Endret av Knutete
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...