Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ikke lett å få billetter til Tomorrowland Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Malakoff på fredag. Blir gøy å se Millencolin og Toy Dolls, samt sikkert koselig med Kaiser Cheifs, Honningbarna og Susanne Sundfør. Lørdag 3. oktober blir the Pianos Become the teeth (supp: Milk Teeth) på Pokalen (Vulkan i Oslo). De ga ut min favorittplate i fjor, så det gleder jeg meg veldig til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 I kveld blir det AC/DC på Valle Hovin. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Heldig... Neste år blir festivalåret for min del. Skal hvertfalt på UMF & Tomorrowland, muligens EDC, også en tur til Ibiza... Vi har jo leilighet i Spania så pussig at jeg ikke har vært på Ibiza enda... oi voldsomt, høres ut som en veldig gøy sommer ibiza er meget gøy men dyrt! husk å kom deg på playa den bossa siden og ikke san antonio(du vil ungå de fleste britene da) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ikke lett å få billetter til Tomorrowland nei tok meg vel 3 sommrer før jeg fikk det til, så nå er det da andre året mitt, tror trikset er å være flere enn en som prøver seg og så må man nok satse på global journey billetter, ja det er dyrere, men det er kult opplegg og man får billetter mye enklere da folk altid vil prøve seg på de litt billigere alternativene først Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Møllafestivalen 15 august. Etter et år pause var det godt å se de starter smått opp igjen c:http://www.austagderblad.no/molla/gjerstad/musikk/mollafestivalen-er-tilbake/s/5-6-20542 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 my god, tomorrowland var episk gøy i år og mange gode konserter der hvor mine favoritter var Andrew Rayel, Cosmic Gate og Robin Schulz, tett etterfulgt av Armin van buuren og W&W Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Joe Bonamassa - Fredag 2.oktober.Ikke veldig snart, men tiden går fort frem til da Lenke til kommentar
atlerasmussen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 The Aristocrats med Guthrie Govan - Marco Minnemann og Bryan Beller i Bølgen Kulturhus Lavik fredag 4. desember. Be There Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Sufjan Stevens i Oslo Spektrum den 12. September! Det blir bare kos. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hvis man kan gå litt frem i tid også er det følgende jeg har å se frem til; Joe Bonamassa - 2.oktober på Sentrum Scene Ron Pope & the Nighthawks - 29.januar på Vulkan Arena No.4 - 12.februar på Rockefeller Dixie Chicks - 24.april i Oslo Spektrum God blanding der altså Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Neste fredag, 2 Oktober: Enslaved på Høvleriet i Haugesund. Lenge siden sist konsert, så skal bli morro. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Da blir det pils Bør få me deg Tiebreaker også mann, dyktige karer det der ! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Knall! Virket ikke så dumt, må prøve å få meg meg dem! Men faren er vell stor at jeg kommer diltende når dem nærmer seg slutten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Blir nok en tur til storbyen på fredag denne uken. W.A.S.P. i ''Bakgården'' i Haugesund Endret 14. oktober 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg sjekka et nylig liveopptak fra USA, Blackie høres desverre ut som en hes kattunge når han synger nå..og han bjeffet frem de høyere tonene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 I morgen fredag 23 Oktober i ''Bakgården'' i Haugesund: Karmøygeddon Arctic: Evig Natt Vredehammer Vreid Keep of Kalessin Stiller i ihvertfall på Vredehammer + Vreid Muligens også allsang på Keep of Kalessin om kapteinen flyter godt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Traff Vreid på jobben i går. Koselig gjeng. Skal btw på Røyksopp i DNB Arena 11 desember. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Skal se E-Type på stjørdal i kveld. Blir kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå