Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Skal på Purified in Blood førstkommende lørdag. Har ikke peiling på hva som venter, er ikke noe særlig fan av bandet, følte bare jeg har behov for å blåse ut litt steam.

 

Skal også på Palmesus nå i juli, med Steve Aoki, Kygo og Afrojack (?). Det blir fett ass!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal på Purified in Blood førstkommende lørdag. Har ikke peiling på hva som venter, er ikke noe særlig fan av bandet, følte bare jeg har behov for å blåse ut litt steam.

 

Skal også på Palmesus nå i juli, med Steve Aoki, Kygo og Afrojack (?). Det blir fett ass!

Forvent masse vræling og doble basstrommer :)

Lenke til kommentar

hehe jærnattå med donkeyboy og seigmenn på lørdag xD

 

men jah tomorrowland i sommer samt sikkert mange gode artister jeg får oppleve i ibiza også, blir god gang det :D

 

Din dass!

Pre-registered på tomorrowland.com sekundet det åpnet samt satt klar til å kjøpe når det åpnet, men fikk jeg billetter? NEEEEI!

Lenke til kommentar

 

hehe jærnattå med donkeyboy og seigmenn på lørdag xD

 

men jah tomorrowland i sommer samt sikkert mange gode artister jeg får oppleve i ibiza også, blir god gang det :D

 

Din dass!

Pre-registered på tomorrowland.com sekundet det åpnet samt satt klar til å kjøpe når det åpnet, men fikk jeg billetter? NEEEEI!

 

hehe andre året på rad jeg får, men det tok 3 forsøk før jeg fikk det til før ifjor da, men gikk for global journey, ja det er litt dyrere men du kommer til ett dekket bord når det gjelder bo, og i år tar vi faktisk tomorrowland flyet fra oslo til belgia så det blir spennende :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Blir vel Malakoff for fjerde gang i bygdeurbane Nordfjordeid om en knapp måneds tid med blant annet Enslaved, Rival Sons, Architects, Seigmen og The Dogs på plakaten. Akkompagnert med øl, herlige folk og eventuelt sol burde det bli djevelsk bra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Lurer på om jeg skal ta turen på Findings festivalen. Axwell & Ingrosso må jeg nesten bare oppleve!

 

Axwell Ingrosso er helt magisk. Har sett dem både på Ultra Europe ifjor og som Swedish House Mafia på Ultra Miami... Anbefales!

 

så dem i ibiza når jeg var der nå(kom nettopp hjem) var ett meget bra show de hadde, robin schulz var også der og han var chill å høre på :)

 

Var også på endel til konserter, er jo noe som skjer hver dag :) begynte med aoki's playhouse i pacha(bra show, husker dessverre lite) , og så axwell og co, så var vi på endel clubber men kjente ikke så mange av navnene som var der, fikk også med meg A state of trance med armin van buuren og andrew rayel en torsdag, det var helt magisk :)  og så avsluttet vi det forigår med avicii sin opening show på ushaia, bra greier det og ^^ (2 uker i ibiza er slitsomt må jeg si :D)

 

men nå er det bare en liten stund til så er det rett til tomorrowland :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...