Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Skal på Purified in Blood førstkommende lørdag. Har ikke peiling på hva som venter, er ikke noe særlig fan av bandet, følte bare jeg har behov for å blåse ut litt steam. Skal også på Palmesus nå i juli, med Steve Aoki, Kygo og Afrojack (?). Det blir fett ass! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Lurer på om jeg skal ta turen på Findings festivalen. Axwell & Ingrosso må jeg nesten bare oppleve! Ellers er det Palmesus Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Lurer på om jeg skal ta turen på Findings festivalen. Axwell & Ingrosso må jeg nesten bare oppleve! Axwell Ingrosso er helt magisk. Har sett dem både på Ultra Europe ifjor og som Swedish House Mafia på Ultra Miami... Anbefales! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Skal på Purified in Blood førstkommende lørdag. Har ikke peiling på hva som venter, er ikke noe særlig fan av bandet, følte bare jeg har behov for å blåse ut litt steam. Skal også på Palmesus nå i juli, med Steve Aoki, Kygo og Afrojack (?). Det blir fett ass! Forvent masse vræling og doble basstrommer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Lørdag 13 Juni på Folken i Stavanger: Cannibal Corpse Execration Reiser lett over fjorden for dette. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Da blir det Findings Festivalen på meg på lørdag Synd det er meldt regn... Menmen... Regner med Axwell Ingrosso er verdt å bli blaut for Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 hehe jærnattå med donkeyboy og seigmenn på lørdag xD men jah tomorrowland i sommer samt sikkert mange gode artister jeg får oppleve i ibiza også, blir god gang det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 hehe jærnattå med donkeyboy og seigmenn på lørdag xD men jah tomorrowland i sommer samt sikkert mange gode artister jeg får oppleve i ibiza også, blir god gang det Din dass! Pre-registered på tomorrowland.com sekundet det åpnet samt satt klar til å kjøpe når det åpnet, men fikk jeg billetter? NEEEEI! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 hehe jærnattå med donkeyboy og seigmenn på lørdag xD men jah tomorrowland i sommer samt sikkert mange gode artister jeg får oppleve i ibiza også, blir god gang det Din dass! Pre-registered på tomorrowland.com sekundet det åpnet samt satt klar til å kjøpe når det åpnet, men fikk jeg billetter? NEEEEI! hehe andre året på rad jeg får, men det tok 3 forsøk før jeg fikk det til før ifjor da, men gikk for global journey, ja det er litt dyrere men du kommer til ett dekket bord når det gjelder bo, og i år tar vi faktisk tomorrowland flyet fra oslo til belgia så det blir spennende Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Foo Fighters i Oslo 10. Juni Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Mark Knopfler på fredag (fikk tak i billett for en halvtime sida, takke faen for det..) Cannibal Corpse på Blæst i Trondheim neste tirsdag, AC/DC på Valle Hovin 17 Juli, Trondheim Metal Fest i Oktober og Blastfest neste år er det som står på plakaten sålangt Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Skal snart jobbe litt frivillig på Palmesus. Det er ikke helt min type musikk eller setting, men jeg liker bystranda. Håper på å bli kjent med nye mennesker :] Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg skal på palmesus, ikke alt som er helt min greie, men Fatboy Slim blir nok bra 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Blir vel Malakoff for fjerde gang i bygdeurbane Nordfjordeid om en knapp måneds tid med blant annet Enslaved, Rival Sons, Architects, Seigmen og The Dogs på plakaten. Akkompagnert med øl, herlige folk og eventuelt sol burde det bli djevelsk bra! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Opeth i stavanger konserthus 10. Oktober. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Enslaved på Høvleriet Haugesund 02.Oktober Opeth på USF Verftet i Bergen 9.Oktober Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Mark Knopfler i Berlin i neste uke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Neste nå blir vell Pallbearer + High on Fire i Seattle 5 August. Klar! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Lurer på om jeg skal ta turen på Findings festivalen. Axwell & Ingrosso må jeg nesten bare oppleve! Axwell Ingrosso er helt magisk. Har sett dem både på Ultra Europe ifjor og som Swedish House Mafia på Ultra Miami... Anbefales! så dem i ibiza når jeg var der nå(kom nettopp hjem) var ett meget bra show de hadde, robin schulz var også der og han var chill å høre på Var også på endel til konserter, er jo noe som skjer hver dag begynte med aoki's playhouse i pacha(bra show, husker dessverre lite) , og så axwell og co, så var vi på endel clubber men kjente ikke så mange av navnene som var der, fikk også med meg A state of trance med armin van buuren og andrew rayel en torsdag, det var helt magisk og så avsluttet vi det forigår med avicii sin opening show på ushaia, bra greier det og ^^ (2 uker i ibiza er slitsomt må jeg si ) men nå er det bare en liten stund til så er det rett til tomorrowland Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Heldig... Neste år blir festivalåret for min del. Skal hvertfalt på UMF & Tomorrowland, muligens EDC, også en tur til Ibiza... Vi har jo leilighet i Spania så pussig at jeg ikke har vært på Ibiza enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå