Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hm var du på blaze konserten i Asker? jeg var der rett foran scena også ^^

 

Nei, på Garage i Bergen, etter Maiden-konserten. Var helt rått :)
aha, han var på vår side av fjellet 26.juni. Var jævlig artig ja, fyren er jo helt gal. Publikum var ganske daff gjeng som bare satt og drakk pils når han starta, men det tok knappe ett minutt før alle sto. Han sprang rundt i hele baren, oppå bord og en skillevegg mens han sang. Pluss at dt ikke var noe skille mellom scenen og publikum, bare en liten miniscene, så vi sto ansikt til ansikt med ham nesten. Var bare i en liten livepub, Max 100 i publikum og mange dro før det var ferdig siden det var torsdag og ha. ikke startet før 23.

 

Men han gliste like mye uansett hvor få som var foran scenen. Ei jente ved siden av meg begynte å grine når Fear of the dark starta, og hun fikk klem av Blaze.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe, tror ikke det var mange nok i Asker til at han tok "for the facebook"-greia, men faen for et liv de som var der lagde. Blaze gliste bredt hele tida. Han brydde seg ikke om folk gikk etterhvert, han hadde jo fått billettpengene uansett.

Tok han den "i heard you are the craziest fuckers in norway" talen i Bergen også? Det var litt kjedelig at de hadde to oppvarmingsband som strengt tatt ikke hadde vært nødvendig, så Blaze måtte vente til over 23 før han kunne gå på. Da var mange dratt allerede. Jeg hadde heller foretrukket blaze først og de to andre etterpå så jeg kunne dra hjem og sove, skulle på jobb kl 06:30 dagen derpå og kunne ikke ta en pils engang xD

 

Når 1/3 av publikum bestod av supportbandene og deres crew, ble det litt glissent etterhvert hehe. Men karen peisa på som ingenting han, snakket genuint varmt om hvor stolt han var av å være der etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det var forøvrig dritfett på tomorrowland, fy faen for ett arrangement! utrolig bra liv, masse forskjellige typer folk fra alle slags land, fett å se folk stå med alle slags flagg vedsiden av hverandre , viser at musikk virkelig binder folk sammen, folk var der for å ha det gøy og for å kose seg! så ikke til noe slags vold eller slossing noe som overrasket meg mtp 210 000 stk så kan slikt skje!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...