Solaar Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Gleder meg til Stones på mandag og varmer opp med "Shine a light", andre som skal? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Skal bare hilse og si at "Back to the Front" - konserten, i går, var en fin liten skinnende diamant steike for ett gjeng med dyktige musikere, og en ganske så nedstrippet scene, som trollmannen pg bestandig klarer å få noe helt spesielt ut av. Flere høydare, men den som jeg nå kjenner det napper i foten av, er nok "Digging in the dirt" - kjente trykket i hele kroppen, ja selv i ræva .. enda så stor den er .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Tror du bør spesifisere at du snakker om Peter Gabriel 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Tomorrowland - 2015 UMF ( Ultra Music Festival ) - 2015 TomorrowWorld - 2015 Sensation White - 2015 Defqon 1 - 2015 2015 blir dyrt, men Pappa betaler Du er 15 i år?! 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Dunderbeist @ Pokalen, Oslo på fredag. En av to konserter de speller i år, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 En mnd igjen til det braker løs på Koengen nå håper bare lyden (noe den med all sannsynlighet vil bli) blir bedre enn katastrofen i Friends Arena i fjor.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Nesten-årlige Metallica-konserten søndag på Valle Hovin. I tillegg skal jeg to dager på Øya i august for å se OutKast, Queens of The Stone Age og The National. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 ahh tomorrowland i sommer blir gøy! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Blir vist Halden tur neste uke: Tons of Rock, 19-21 Juni Endret 13. juni 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Èn uke igjen til Maiden-fest nå litt skuffet over at de ikke spiller Afraid to Shoot Strangers (ser i hvertfall sånn ut utifra setlistene i det siste, og de spilte den i Sverige i fjor). Men men, konge blir det uansett!!Blir litt moro å se Ghost og, er ingen fan men. Vil tro at Kvelertak lager liv og. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skal også på maiden, så blir det mest sannsynlig rett hjem å på Hove, først og fremst for The Offspring 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Blir tur til Bergen på meg og på lørdag som kommer, Iron Maiden + Ghost blir bra. Endret 23. juni 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hove fra Lørdag til Onsdag! *_* Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Maiden: super konsert, til tross for at lyden ikke var helt optimal enkelte stunder, men du verden så mye bedre enn i Friends Arena.. synes det gikk ganske fort, Bruce snakket ikke så mye mellom låtene, og Running Free + "introduksjonen" av bandet var jo heller ikke med. Men, helt konge kveld!!Maidenheads (Garage): jævlig tight spiling, bassisten så helt besatt ut, og vokalisten fra Sahg var helt sjef!Blaze Bayley: helt vanvittig liv og trøkk, ble langt mere sliten av det enn Maiden Høydepunkter: Virus (!!), The Clansman og Man on the Edge. A W E S O M E!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tomorrowland, under en måned igjen nå! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Tomorrowland, under en måned igjen nå! ah fy fader skal bli gøy vet ikke hvilken artist jeg gleder meg mest til engang ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Maiden: super konsert, til tross for at lyden ikke var helt optimal enkelte stunder, men du verden så mye bedre enn i Friends Arena.. synes det gikk ganske fort, Bruce snakket ikke så mye mellom låtene, og Running Free + "introduksjonen" av bandet var jo heller ikke med. Men, helt konge kveld!! Maidenheads (Garage): jævlig tight spiling, bassisten så helt besatt ut, og vokalisten fra Sahg var helt sjef! Blaze Bayley: helt vanvittig liv og trøkk, ble langt mere sliten av det enn Maiden Høydepunkter: Virus (!!), The Clansman og Man on the Edge. A W E S O M E!! hm var du på blaze konserten i Asker? jeg var der rett foran scena også ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå