Cpt Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Virkelig? Det siste fra hjemmesiden deres å facebook er at australia og New Zealand er kansellert, de har ikke nevnt noe om resten av turneen. Billetter for konsertene i Tyskland ligger også for salg hos ticketmaster. Festivalen jeg skal på 7 juni er i Landgraaf, Nederland. Tror nok konserten der er safet. Endret 21. mars 2014 av Cpt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Virkelig? Det siste fra hjemmesiden deres å facebook er at australia og New Zealand er kansellert, de har ikke nevnt noe om resten av turneen. Billetter for konsertene i Tyskland ligger også for salg hos ticketmaster. Festivalen jeg skal på 7 juni er i Landgraaf, Nederland. Tror nok konserten der er safet. Hm, jeg så en artikkel i VG eller dagbladet ellernoe som sa at de hadde tenkt å kansellere bare deler av turneen, men endte opp med å kansellere hele turneen. Tror du bør sjekke med nederland om den konserten faktisk blir noe av før du reiser. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jau, følger Stones på nett og FB, tror de er sikrere kilder enn VG, for å si det sånn. PinkPop(festivalen) Har heller ikke gitt noe beskjed om at noe som helst er kansellert. All offisiell informasjon fra Stones sier at det kun er NZ og Australia som er påvirket. Uansett, er ikke før Juni, så det burde være nok av tid til å få det avklart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Sant nok. VG osv reposter jo bare ting de har funnet et annet sted på nettet. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Vurderer "Ancestral Legacy" Skal være veldig gode til å covre Iron Maiden. Har noen hørt/sett dem. De spiller i Grimstad 5.April så vurderer det sterkt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Finner bare låter de har laget selv på youtube..ingenting maiden-covers. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det var en liten misfortåelse der, det er et tributeband som heter Iron Made`em som spiller, de andre skal bare hjeøpe til eller varme opp ellerno Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Blir en busy mai måned! Steve Hackett 1 mai. Kent 8 mai. Gragory Porter 14 mai. Peter Gabriel 28 mai. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Iron Made'm er forresten knallbra coverband. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ja, ble litt feil, men retta seg jo opp nå.Okei, tror jeg tar og ser dem live da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Vokalisten deres greier å veksle mellom Di'anno stil og Dickinson stil så de tar hele katalogen. Men mest klassiske greier ikke noe nytt. Jeg så dem i en fullsatt pubscene i drammen, det var kanon. Endret 24. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skal på Bjørn Rosenstrøm i Juni gleder meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ja, de skal spille på Inferno. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Var på Michael Bublè konsert her i forrige måned. Har dessverre ingen planer fremover. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Metallica på valle hovin i juni =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Eneste grunnen jeg har til å dra på Inferno i år må være en kamerat av meg spiller i Endolith, ellers så tror jeg ikke at jeg orker å dra bare pga Dumme Birgir, sist jeg så de live var det IKKE imponerende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nå er det mulig å dra dit uten å se alle konsertene. Lineupen er ganske bra i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå