Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Virkelig? Det siste fra hjemmesiden deres å facebook er at australia og New Zealand er kansellert, de har ikke nevnt noe om resten av turneen. Billetter for konsertene i Tyskland ligger også for salg hos ticketmaster. Festivalen jeg skal på 7 juni er i Landgraaf, Nederland. Tror nok konserten der er safet.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig? Det siste fra hjemmesiden deres å facebook er at australia og New Zealand er kansellert, de har ikke nevnt noe om resten av turneen. Billetter for konsertene i Tyskland ligger også for salg hos ticketmaster. Festivalen jeg skal på 7 juni er i Landgraaf, Nederland. Tror nok konserten der er safet.

Hm, jeg så en artikkel i VG eller dagbladet ellernoe som sa at de hadde tenkt å kansellere bare deler av turneen, men endte opp med å kansellere hele turneen.

 

Tror du bør sjekke med nederland om den konserten faktisk blir noe av før du reiser.

Lenke til kommentar

Jau, følger Stones på nett og FB, tror de er sikrere kilder enn VG, for å si det sånn. PinkPop(festivalen) Har heller ikke gitt noe beskjed om at noe som helst er kansellert. All offisiell informasjon fra Stones sier at det kun er NZ og Australia som er påvirket. Uansett, er ikke før Juni, så det burde være nok av tid til å få det avklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...