Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut for meg også nå :)

Hadde vært litt gøy om vi som skal herfra hadde møttes et sted først og hatt det litt sosilat og gått inn sammen, hva tror dere om det? Er kanskje ikke lett å holde sammen der inne da, jeg tenker i alle fall ikke på hvor jeg blir dratt hen. Vet dere hvor mange biletter som skal bli solgt? Har aldri sett dem med mindre enn 12000

Å prøve å holde en gjeng folk samlet på en sånn konsert er nesten umulig, man bruker bare mere tid på å følge med hvor de andre er og blir dytta og dratt rundt enn å faktisk være med på konserten selv. Det greieste er å bare avtale et møtested ved utgangen etter konserten og alle går dit.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser bra ut for meg også nå :)

Hadde vært litt gøy om vi som skal herfra hadde møttes et sted først og hatt det litt sosilat og gått inn sammen, hva tror dere om det? Er kanskje ikke lett å holde sammen der inne da, jeg tenker i alle fall ikke på hvor jeg blir dratt hen. Vet dere hvor mange biletter som skal bli solgt? Har aldri sett dem med mindre enn 12000

Å prøve å holde en gjeng folk samlet på en sånn konsert er nesten umulig, man bruker bare mere tid på å følge med hvor de andre er og blir dytta og dratt rundt enn å faktisk være med på konserten selv. Det greieste er å bare avtale et møtested ved utgangen etter konserten og alle går dit.

Var jo på en måte det jeg sa :) Men mitt forslag var først egentlig, etterpå tror jeg jeg føler behov for en dusj :tease:

Lenke til kommentar

Foretrekker å dra alene på sånne store konserter egentlig, da har jeg ingen andre enn meg selv og følge med på. Spesiellt hvis man står litt langt fremme der det er veldig mye dytting og draing fra alle kanter.

Står man og synger med på refrenget til Can i play with madness, så dytter en kompis mobiltelefonen sin oppi trynet ditt for å ta bilde eller ber deg passe på tingene hans mens han går på dass eller henter en pils..da blir jeg bare forbanna og dratt ut av opplevelsen.

Om det står 10000 folk rundt meg som jeg aldri har møtt før er helt greit.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Står man og synger med på refrenget til Can i play with madness, så dytter en kompis mobiltelefonen sin oppi trynet ditt for å ta bilde eller ber deg passe på tingene hans mens han går på dass eller henter en pils..da blir jeg bare forbanna og dratt ut av opplevelsen.

Jeg luer jaggu meg på hva slags folk du henger med. Det høres ut som om du har bekjente som er beyond mongo. På tide å finne seg noen nye kanskje?. Aldri opplevd noe liknende i løpet av mine år som konsertgåer uavhenging av om jeg er med og står med en, fem eller ti venner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke folk jeg kjenner lengre, heldigvis. Og nå drar jeg kun solo på konserter :)

Den ene gangen jeg nevnte sto en kompis rett foran meg og prøvde å filme så mye som mulig med mobilen istedet for å faktisk delta. Og hvis man dytta i han kjefta han "slutt jeg prøver å filme".

Det er også en uting med folk som vil ha øl hele tiden under konserten..først skal de slåss seg bakover til baren, så slåss seg tilbake frem igjen med en pappkartong med 6 ølglass som er halvtomme før de kommer seg frem igjen, derav halvparten er sølt i håret mitt eller andres.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette blir neste for meg, regner med det blir fett!

Skal Fredag og Lørdag.

Nærmer seg nå! :) fredag og lørdag her og, torsdagen var lite interessant, kun Aura Noir som kunne vært moro å se.

Ang. det å dra alene på konserter kontra med en vennegjeng/kompis;

Har vært på mange konserter alene, bla. 3 av 8 Maiden-konserter. Synes det er helt greit å dra alene, men er jo moro å ha med seg noen og. Veldig sjeldent at man klarer å holde seg samlet uansett, da må man gjøre en liten innsats.. :p

Lenke til kommentar

Dette blir neste for meg, regner med det blir fett!

Skal Fredag og Lørdag.

Nærmer seg nå! :) fredag og lørdag her og, torsdagen var lite interessant, kun Aura Noir som kunne vært moro å se.

Ang. det å dra alene på konserter kontra med en vennegjeng/kompis;

Har vært på mange konserter alene, bla. 3 av 8 Maiden-konserter. Synes det er helt greit å dra alene, men er jo moro å ha med seg noen og. Veldig sjeldent at man klarer å holde seg samlet uansett, da må man gjøre en liten innsats.. :p

Nærmer seg ja, jævlig klar for konserter nå, flere måneder siden sist :p

Vi får treffes og ta en øl :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...