Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Er det Stones i bergen du skal på? Koster ikke billettene dit 1300 kr eller no? Var noe helt sykt å billettene til stones i bergen skulle koste hvertfall :p

5682148[/snapback]

Var vel fra 700 - 2000 eller noe... begynte med 1100kr for alle, men så begynte de å differansiere litt.

Ah... har akkurat bestilt flybilett og hotell til In Flames + Sepultura 12. mars. Blir nok en hyggelig søndagskveld. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det Stones i bergen du skal på? Koster ikke billettene dit 1300 kr eller no? Var noe helt sykt å billettene til stones i bergen skulle koste hvertfall :p

5682148[/snapback]

Den kostet 1095 kr. Verre var det at jeg måtte stå i kø i 11 timer for å få den. :D Men det er uansett verdt det, og dessuten hadde det kostet langt mer å dra til Oslo eller utlandet på konsert.

Lenke til kommentar
Bestillte sensation billetter igår kveld, så da er det sensation white 1 juli på arenaen i amsterdam.

Ganske ålreit lineup også :)

*gledeseg*

5699736[/snapback]

Fikk lyst til å skyte deg nå... Jeg hadde planlagt Sensation i år, men jeg skal jo seff til syden akkurat da! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bestillte billetter til Sensation White i helgen jeg også :p Prøvde å få tak i VIP billetter, men de var utsolgt etter 15 min, den billettsiden var nede hele den tida :p Håpløst.

Lineupen var grei nok, det største trekkplaseteret blir uten tvil Ferry Corsten, resten av folka er mindre kjent (hadde hørt om alle fra før, men de er ikke særlig kjente). Husker ikke hvem resten var though :p

Lenke til kommentar
Ingen her som skal på "the master of slide"?  George Thorogood kommer til Rockefeller 26.mai...DET blir rått....sett fyren/bandet 2 ganger før...rocker villt..

5700414[/snapback]

Lufter den konserten med noen kamerater og venter på svar.

Har vel fire konserter til på gang så langt i år. In Flames + Sepultura, Sepultura er jo en gammel favoritt men uten Max Cavalera så er det jo ikke det samme men skal bli morsomt å se de live (hvis jeg blir bra i ryggen :ermm: )

Så komme vel Backyard Babies på John Dee i april, Iron Maiden til høsten og Blind Guardian (eller hvordan det skrives) også til høsten en gang.

Og jeg gikk desverre glipp av Bjørn Berge på rockefeller sist uke på grunn av ryggen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...