FJERNET111 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det Stones i bergen du skal på? Koster ikke billettene dit 1300 kr eller no? Var noe helt sykt å billettene til stones i bergen skulle koste hvertfall 5682148[/snapback] Var vel fra 700 - 2000 eller noe... begynte med 1100kr for alle, men så begynte de å differansiere litt. Ah... har akkurat bestilt flybilett og hotell til In Flames + Sepultura 12. mars. Blir nok en hyggelig søndagskveld. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det Stones i bergen du skal på? Koster ikke billettene dit 1300 kr eller no? Var noe helt sykt å billettene til stones i bergen skulle koste hvertfall 5682148[/snapback] Den kostet 1095 kr. Verre var det at jeg måtte stå i kø i 11 timer for å få den. Men det er uansett verdt det, og dessuten hadde det kostet langt mer å dra til Oslo eller utlandet på konsert. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Iron Maiden 23/11, men det er jo evigheter til. Hadde tenkt meg til Quarten for å se Tool og Opeth, men tror nok ikke pengene strekker til i år Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 *snip* 5/5 Iggy & The Stooges *snip* 5679377[/snapback] Hvor er den konserten? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 05.05 kommer Satyricon til Hamar. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvor er den konserten?5690373[/snapback] Den er i Bergenshallen. Se Bergenfest. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Skal på Maiden konsert seinare i år som mange andre her. Ellers så har eg ingen andre planer, men kanskje det dukker noko opp. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Levellers i går/kveld Tool @ quart wasp og twisted sister @ Ragnarock mulig det blir noen flere i løpet av året. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mayhem i går! Satyricon 5. mai!! Korn, Deftones og mye mer på Norwegian Wood Kanskje Quart en dag for å få dobbel dose TOOOOL TOOOOOOOL og masse mer på Roskilde Det blir et godt år. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bestillte sensation billetter igår kveld, så da er det sensation white 1 juli på arenaen i amsterdam. Ganske ålreit lineup også *gledeseg* Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Skal på Mew 21. Mars på Rockefeller! Det blir stas. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Skal på Knut Reiersrud/Iver Kleive på Hell Music Festival i sommer. Frister litt med Sting på Molde Jazz, men vi får se. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ingen her som skal på "the master of slide"? George Thorogood kommer til Rockefeller 26.mai...DET blir rått....sett fyren/bandet 2 ganger før...rocker villt.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kjøpte nettopp billetter til Aha Live 2006 i Ålesund 26.08. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bestillte sensation billetter igår kveld, så da er det sensation white 1 juli på arenaen i amsterdam. Ganske ålreit lineup også *gledeseg* 5699736[/snapback] Fikk lyst til å skyte deg nå... Jeg hadde planlagt Sensation i år, men jeg skal jo seff til syden akkurat da! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Korn + Deftones (og hva annet som måtte dukke opp på Norwegian Wood) Iron Maiden El Caco Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bestillte billetter til Sensation White i helgen jeg også Prøvde å få tak i VIP billetter, men de var utsolgt etter 15 min, den billettsiden var nede hele den tida Håpløst. Lineupen var grei nok, det største trekkplaseteret blir uten tvil Ferry Corsten, resten av folka er mindre kjent (hadde hørt om alle fra før, men de er ikke særlig kjente). Husker ikke hvem resten var though Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ingen her som skal på "the master of slide"? George Thorogood kommer til Rockefeller 26.mai...DET blir rått....sett fyren/bandet 2 ganger før...rocker villt.. 5700414[/snapback] Lufter den konserten med noen kamerater og venter på svar. Har vel fire konserter til på gang så langt i år. In Flames + Sepultura, Sepultura er jo en gammel favoritt men uten Max Cavalera så er det jo ikke det samme men skal bli morsomt å se de live (hvis jeg blir bra i ryggen ) Så komme vel Backyard Babies på John Dee i april, Iron Maiden til høsten og Blind Guardian (eller hvordan det skrives) også til høsten en gang. Og jeg gikk desverre glipp av Bjørn Berge på rockefeller sist uke på grunn av ryggen... Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 MewithoutYou, Thursday, Minus the Bear (og noen fler) @ El Corazon, Seattle, 1. april. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Lurer på om eg stikker på Lumsk på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå