Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Enig med Bytex, drar alltid sammen med noen på konsert, men kjenner meg igjen i problematikken av og ha venner med seg.

 

Edit: Håper på å få meg en kamerat som jeg kan dra på download festival med, også blir det Cannibal Corpse i Juni :D

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er så fett å dra for mange, da blir det som nevnt over, en del logistikk og andre ting å ordne. Og mange med litt forskjellig oppfatning av hvordan konsertopplevelsen skal være. Jeg liker å holde meg til et par øl, og ikke i mølja rett foran scenen. Da får jeg best opplevelse. Men har også et par kamerater som ikke er så interesserte i musikk annet enn normalt, og anser konserter som en fest og drikkeanledning. De skal da oftest drikke mye både før og under konserten. Noe de har rett til, men de ønsker stort sett at alle sammen skal være sammen og skjønner ikke når jeg og evt andre ønsker å ikke stå i nevnte mølje eller drikke så mye.

 

Har en tendens til å dra på konserter alene, i hvert fall de siste årene, mye fordi ikke mange venner deler musikksmaken min, og fordi jeg er dårlig til å fortelle at jeg skal på konsert.

 

Siste konsert: Rise Against på Sentrum Scene, forrige uke. Knallkonsert, selv om Architects ikke falt helt i smak. Touché Amoré var så bra som jeg håpet, og Rise Against imponerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Skal bo på hotell i Derby under DL festivalen, hove blir nok bare en dagstur smile.gif

 

Jeg skal også bo på hotell i Derby da. Hvilket skal du bo på?

Lenke til kommentar

Det kjipeste med å dra på konsert med venner er at det alltid er folk som ikke vil være tidlig ute.

"Det er jo ikke vits å komme med en gang, det varer jo i 9 timer", "Det er altid mye kø i starten", skal bare ditt og skal bare datt, så har en glemt biletten, så må en annen på do, så skal en bare ta ut noen penger, så flyr timene.

 

DET hater jeg, når jeg skal på et event vil jeg være der fra starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Jeg skal bo på Hampton by Hilton. Tenkte faktisk først på Jurys Inn, men tror det var litt dyrere da jeg skulle bestille.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

El Caco på fredag på rockefeller! :D

 

Når det gjelder å gå på konsert med venner er jeg litt enig i at det kan bli mye lok. Liker både å gå alene og sammen, men pleier å si til folk at det er fullt mulig jeg kommer til å forsvinne i løpet av konserten, og da trenger de ikke i å lete etter meg. Viktigere å stå på et bra sted og kunne ta pauser når du vil enn å holde kompisen i handa. Fremmede er ofte veldig hyggelige og greie å snakke med på konserter, for alle har jo noe til felles; musikken! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...