halnes1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Download i England i Juni, det er jo snart det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 The prodigy på en festival med BARE metalband? Det var litt snodig booking, da. Som å sende Lady Gaga på Wacken-festivalen.. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg ser ingenting feil med Lady Gaga på Wacken. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Four Tet og Kim Hiortøy på Blå ioverimorra. Edit; off topic: Prodigy kan jo være litt heavy da, ihvertfall live. Endret 14. februar 2012 av Überadri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kaizers Orchestra på Samfundet i Trondhjem på fredag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har 2 billetter til denne festivalen: http://www.youtube.com/watch?v=rSUd550_9LQ&feature=player_embedded Var der ifjor og det var det kuleste jeg har vært med på Eneste som suger er at jeg har ingen å reise med da den fyren jeg hadde tenkt å reise me ditcha Er jeg taper hvis jeg går alene? Noen av artistene i år: M83, Skrillex, David Guetta, Armin van Bureen, Afrojack, Knife Party, Pendulum, Justice, Avicii, Kaskade, ATB osv osv osv.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ditto. Blir fantastisk! Kommer'u på vorset til CypheroN? Hansmeister kommer. edit: Glem det, du har allerede svart ser jeg. Blir fett ja. Endret 16. februar 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg ser ingenting feil med Lady Gaga på Wacken. Det hadde vært nok til at jeg drar på Wacken. Endret 16. februar 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hansmeister kommer. Jeg ser ingenting feil med Lady Gaga på Wacken. Det hadde vært nok til at jeg drar på Wacken. Da hadde jeg faktisk giddi ja. Fantastisk flaut og harry opplegg, imo. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Metallica i Mai og Pearl Jam til sommeren! Blir vel forhåpentligvis Sonisphere til sommeren også, var konge der i fjor! In Flames og Slipknot var awesome! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skal på Veronica Maggio konsert i morgen på meieriet i sogndal. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kaizers Orchestra på Samfundet i Trondhjem på fredag. Var på de på Folken i Stavanger forrige Tirsdag, gled deg I morra er det Kampfar i Haugesund Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Thrash & Burn Tour (Imbalance, Exeloume og Ninth Circle) på Lørdag. Blir sikkert kult, selv om de to jeg har hørt (Exeloume og Ninth Circle) suger releativt hardt på skive. Men satser på at det blir kult live. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kaizers Orchestra på Samfundet i Trondhjem på fredag. Var på de på Folken i Stavanger forrige Tirsdag, gled deg I morra er det Kampfar i Haugesund Har gleda meg helt siden jeg klarte å få billetter til ekstrakonserten, siden de to første ble utsolgt så jævlig raskt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Kaizers Orchestra på Samfundet i Trondhjem på fredag. Var på de på Folken i Stavanger forrige Tirsdag, gled deg I morra er det Kampfar i Haugesund Vurderer sterkt og ta turen selv på Kampfar, må nesten det! Edit: Blir Kampfar i kveld på Flytten Pub i Haugesund! Endret 17. februar 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hvis Faith no More kommer til england og ikke bare france så tror jeg det blir en tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Download i England i Juni, det er jo snart det Hvordan reiser du dit? Flyr du til London eller Manchester? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 The prodigy på en festival med BARE metalband? Det var litt snodig booking, da. Som å sende Lady Gaga på Wacken-festivalen.. Jeg ser egentlig ikke at det er så unaturlig med Prodigy, de har litt punk i seg, og spiller faktisk med trommer og gitar live. Eneste sære er at Keith (han hvite vokalisten) hopper og spretter rundt som om han var på ecstacy hele tiden (forsåvidt ER han sikkert det). Men ja, Prodigy er ikke så skivebom som mange tror. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Download i England i Juni, det er jo snart det Hvordan reiser du dit? Flyr du til London eller Manchester? Flyr til east midlands airport som ligger ved siden av festival området. Flyr Oslo-Brussel-East Midlands og tar 4t og 50min tror jeg å huske Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Rise Against 7. mars, gleder meg noe helt sinnssykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå