Dellers Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Skal selvsagt se George Clinton & Parliament Funkadelic på Rockefeller imorra. Sett dem før også, helt kanon. Mer funky får man det ikke. Prince i juli ser jeg også ekstremt fram til. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Infected Mushroom 17. september (ikke helt "snart", men har billett så) Har for ÉN gangs skyld flaks mtp bursdag og alder - blir 20 bare noen få dager i forveien Hadde vært så utrolig typisk min uflaks å bli det noen dager etter i stedet. Hurraa Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Skal på The Big 4 (Metallica, Slayer, Megadeth & Anthrax) 3. juli i Gøteborg This. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kid Cudi i august for fææn! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Public Image Ltd. i forgårs, Foo Fighters i morgen. Ingen dårlig uke! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Fikk gratis VIP biletter til Foo Fighters i morgen, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nærmer seg stygt Jorddunst-festivalen på Frøya midt i juli, og der er listen (over de jeg skal se) foreløpig: Kyuss Lives! Nekromantix Dr. Midnight and The Mercy Cult Torch Joddski Guitar Wolf Klarer sikkert å få presset inn flere også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jorddunst hadde vært fett å få med seg, men som vanlig går jeg glipp av det. -_- I stedet blir det Vannspeilet 2011 på Orkanger i kveld og i morgen kveld, så i kveld skal jeg se: Cunninlynguists og Chamillionaire (og sikkert Erik & Kriss, siden de spiller mellom først- og sistnevnte). Og i morgen skal jeg se: Rumble in Rhodos, Montée, Los Horribles, Lillasyster (for 7. eller 8. gang) og John Olav Nilsen & Gjengen. Helst skulle man jo vært på Steinkjer og sett deLillos og Clawfinger, men det får så være. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Plumbo på Rudskogen 2 helger til Endret 28. juni 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jorddunst hadde vært fett å få med seg, men som vanlig går jeg glipp av det. -_- Det som irriterer meg mest med at jeg "må" på Jorddunst er at jeg misser Anthrax på Slottsfjell, og jeg har ikke anledning til å dra til Gøteborg i helga for å se Big4... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skal se Boris og Russian Circles på John Dee 13. juli. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Foo Fighters med Kvelertak, Hovefestivalen og Iron Maiden med Alice Cooper ble gjort unna i et forrykende tempo! Så er det Slottsfjell neste uke, deretter Øya i august. Fortsatt mye godsaker i vente! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Prøver å være litt mer åpen på konserter osv så jeg takket ja til å være med på Okkervil River@Rockenrollfeller. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Dunderbeist og The Carburetors på fredag! Alltid stemning. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Rammstein i Februar og Xzibit og DJ Quik i September. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg (32) og pappa (61) skal på EUROPE konsert nå til helgen i Grebbestad i Sverige! Ikke langt unna Strømstad! Noen som blir med? Thomas i Asker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvis jeg får med meg noen skal jeg lett dra å se Suicidal Tendencies 22. august Gamlebyen Skatepark-Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå