Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

White Lies @ Rockefeller 27. februar.

Har fått sansen for Post-punk revival-bandet White Lies. Førsteskiva To Lose My Life gikk rett hjem. Andreskiva Ritual nådde riktig nok ikke helt opp, men inneholder en del bra.

Peter Hook & The Light @ Rockefeller 27. mars.

Joy Division-bassist Peter Hook tar med seg The Light for en helaften med Joy Division-låter. De skal visstnok spille gjennom hele Unknown Pleasures pluss en del andre godsaker. Gleder meg som en unge. Joy Division var fantastisk og dette er det nærmeste jeg kommer til å få oppleve dem live, med mindre New Order gjør en reunion og tar en tur til Norge.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Mye bra konserter på Jazzklubben i byen i løpet av våren. Spesifikt kan jeg nevne The Real Thing 3. mars, ´Round Midnight – Håvard Wiik 30. april*, SJC presenterer Kristian Isachsen 30. april** osv. Må jo også nevne Påskejamen, der alle som vil tar med seg instrument og blir med på noen låter :D

* 'Round Midnight er del av rikskonsertenes prosjekt:

“22 pianister, 22 konserter, 22 steder”

Round Midnight vil være en time i jazzens og ettertankens tegn. Rikskonsertene har invitert 22 pianister til å holde midnattskonsert, samme kveld, i kirker og på konsertscener, i hele Norge.

SJC har i den anledning fått gleden av å presentere Håvard Wiik som vår lokale superpianist!

Dette blir en magisk kveld i kirken du ikke vil gå glipp av!

Les mer på: www.rikskonsertene.no/konserter

** Storyille Jazz Club presenterer Kristian Isachsen. Her skal en utrolig flink kamerat av meg spille, så dette blir noe å glede seg til. Jazzcafé på lørdagsformiddag, samme kveld som Round Midnight går av stabelen, 30. april.

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Forhåpentligvis Combichrist nå til lørdagen! Har hørt på de siden 07, og jeg mistet ikke noe interesse da jeg så de på Arvika i fjor. Må bare lure med meg noen, slik at jeg slipper å dra til Oslo alene, blir fort kjedelig :p

Ser deg der. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...