Fanta4free Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 tenkte og se om jeg fikk biletter og med noen kompiser på foo figthers. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kyuss Lives i Bergen, 11. mars! Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hit skal jeg. Fantastisk initiativ! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Duplexfestival på Studentersamfundet i Trondhjæm Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Roger Waters - 1.mai Rush - 6.mai The Watch(cover 70s Genesis) - 18. juni Blir bra i år! Endret 26. januar 2011 av Glutar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Må komme meg på Rush selv i år. Blir vel enten Stockholm eller London tenker jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var på J. Cole og Dreamon konsert sist uke Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Björn Rosenström neste helg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fish (ex-Marillion) 17.mars hvis sjefen min får fingern ut av ræva snart og bestiller billettene. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) White Lies @ Rockefeller 27. februar. Har fått sansen for Post-punk revival-bandet White Lies. Førsteskiva To Lose My Life gikk rett hjem. Andreskiva Ritual nådde riktig nok ikke helt opp, men inneholder en del bra. Peter Hook & The Light @ Rockefeller 27. mars. Joy Division-bassist Peter Hook tar med seg The Light for en helaften med Joy Division-låter. De skal visstnok spille gjennom hele Unknown Pleasures pluss en del andre godsaker. Gleder meg som en unge. Joy Division var fantastisk og dette er det nærmeste jeg kommer til å få oppleve dem live, med mindre New Order gjør en reunion og tar en tur til Norge. Endret 5. februar 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Altaar på Samfundet 12. februar Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir jo Dropkick Murphys og Iron Maiden med Alice Cooper. Kanskje me Metaltown eller West Coast Riot. Er også veldig keen på Judas Priest. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mye bra konserter på Jazzklubben i byen i løpet av våren. Spesifikt kan jeg nevne The Real Thing 3. mars, ´Round Midnight – Håvard Wiik 30. april*, SJC presenterer Kristian Isachsen 30. april** osv. Må jo også nevne Påskejamen, der alle som vil tar med seg instrument og blir med på noen låter * 'Round Midnight er del av rikskonsertenes prosjekt: “22 pianister, 22 konserter, 22 steder” Round Midnight vil være en time i jazzens og ettertankens tegn. Rikskonsertene har invitert 22 pianister til å holde midnattskonsert, samme kveld, i kirker og på konsertscener, i hele Norge. SJC har i den anledning fått gleden av å presentere Håvard Wiik som vår lokale superpianist! Dette blir en magisk kveld i kirken du ikke vil gå glipp av! Les mer på: www.rikskonsertene.no/konserter ** Storyille Jazz Club presenterer Kristian Isachsen. Her skal en utrolig flink kamerat av meg spille, så dette blir noe å glede seg til. Jazzcafé på lørdagsformiddag, samme kveld som Round Midnight går av stabelen, 30. april. Gleder meg Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Forhåpentligvis Combichrist nå til lørdagen! Har hørt på de siden 07, og jeg mistet ikke noe interesse da jeg så de på Arvika i fjor. Må bare lure med meg noen, slik at jeg slipper å dra til Oslo alene, blir fort kjedelig Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Infected Mushroom, 17.Septmeber på Sentrum Scene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Forhåpentligvis Combichrist nå til lørdagen! Har hørt på de siden 07, og jeg mistet ikke noe interesse da jeg så de på Arvika i fjor. Må bare lure med meg noen, slik at jeg slipper å dra til Oslo alene, blir fort kjedelig Ser deg der. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Purified in Blood @ Rokken, Volda 17.mars Megadeth/Slayer @Sentrum Scene 19. og 20. mars Megadeth/Slayer @O2 Arena, Praha 10.april Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bjørn rosenstrøm om noen timer ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Litt lenge til, men garantert Ringo Starr på Norwegian Wood. Så jeg får sett begge av de levende Beatles`ene i live. Siden jeg har sett Paul tidligere i London. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 European Carnage, Oslo Mastodon, Bergen Judas Priest, Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå