Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det neste blir Live Evil Festival i London! Masse skambra undergrundsmetal! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Fett at Obliteration spiller der. Er forresten rimelig misunnelig på deg som får sett Ghost live! Endret 12. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Obliteration er utrolige live! Så de på Hole in the Sky også! Gogutter! Tror Ghost blir rimelig sykt ja. Gleder meg til nye skiva! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Dette er egentlig heeeelt utrolig OT, men skitt au... Jeg bare fikk til en rar kobling i hodet mitt, so bear with me... - siden dette er "Hvilke konserter skal du på snart?" og jeg så avataren til Clockworktoy (som er coveret til Dokken's "Back for the Attack), så kom jeg på at jeg så Dokken live i Drammenshallen når de var ute på tur med Back for the Attack skiva. De var forband for Iron Maiden, og dette var en gang i 1988... Jeg husker jeg digga Dokken på 80-tallet og spesielt George Lynch siden jeg spilte (spiller...) gitar selv - Mr. Scary fra nevnte plate er jævlig bra! Sånn...ferdig med OT! Edit; ikke helt ferdig med OT tydeligvis - Clockworktoy; tekstutdraget i signaturen din (It's so easy to see, I can never be free. I'm a prisoner chained by love), er ikke det fra sangen "Prisoner" fra Back for the Attack? Endret 12. oktober 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) ^ Hater deg litt nå. Edit: Ja, det er så absolutt tatt fra Prisoner! Topp tre dokkenlåtene noensinne! Endret 14. oktober 2010 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Obliteration er utrolige live! Så de på Hole in the Sky også! Gogutter! Tror Ghost blir rimelig sykt ja. Gleder meg til nye skiva! Ghost som i det svenske heavy/doom bandet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jau, intervju med dem her: http://www.liveevilfestival.com/2010/10/live-evil-speaks-with-ghost/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fett! Skulle så inderlig ha vært der og sett Ghost! Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skal se Rufio, Before Their Eyes, Veara og Close To Home i dag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fett! Skulle så inderlig ha vært der og sett Ghost! Dra å se! Koster bare 30 pund for begge dagene. Dødsbillig og en HAUG fete band! On Topic: Blir W.A.S.P. ikveld, brått! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dere Dokken-fans skal vel på Lynch Mob i Oslo tenker jeg? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Må på Lynch Mob hvis pengene strekker til ja! Er altfor mye fett som skjer framover! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå blir det The Gaslight Anthem på Sentrum Scene til helga. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 All that remains, Asking Alexandria, Born of osiris og And she wispered i morgen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skulle egentlig se Axis Of Awesome i morgen, men skal i studio, så det ble droppa Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 DANIEL DUMILE TIL UKA AAAAAH Goood times Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Turdus Musicus / Kollwitz / Beaten To Death @ Garage OSLO 01.11 Dette her kan bli jævlig bra. Turdus er alltid awsome live, Kollwitz blir djævelsk tungt og Beaten To Death er VELDIG spennende da det er folk med ifra Insens Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Turdus er satan så rått live, lager alltid masse liv! Så dem på torsdag, kan love deg de er i form. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 I know. Har vært på en del konserter i Vesterålen og omegn med de før de ble ordentlig kjent. Artig å høre at de forsatt er i form 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Beach Hosue neste torsdag? Hm hm hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå