tralala2k Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hei... noen som vet hva jeg må bytte på i rabook scriptet for at det skal fungere? register_globals=off på min server, men vet ikke hva jeg kan bytte på i scriptet. rabook.php Lenke til kommentar
phanti Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det hadde hjulpet masse å forklare hva som ikke fungerer. Får du feilmelding? Hva er den i tilfelle? Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) det kommer ingen tilgang når jeg ska includere scriptet:S Endret 13. mars 2005 av tralala2k Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Newi, er masse tull med inkludering, har sendt mail til han som har laegt gjesteboka for noen dager siden, kan komme tilbake med svar når jeg får mail... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Skal dere inkludere scriptet så tror jeg at man må bytte $Scriptname til index.php. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå