Gå til innhold

GT4liga - Regler, rundetider og poeng - Se 2. post


Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jej, 2. plass :)

 

Akkurat nok til at alle fikk poeng :p

 

Edit: Oljebytte? Det er vel forbudt det og? Har sikkert gjordt det på den jeg kjøpte for en stund siden... Må enten kjøpe ny eller kjøre i Arcade. Spørsmålet er om den da har fått oljeskift i Arcade...

 

Hva gjør jeg/vi her?

Endret av superman
Lenke til kommentar
Olje bytte er lov,men ikke innkjøpt av deler og dekk.. Setup endringer er lov.

 

Correct me if I'm wrong

Sikker på at det er lov? Det gjorde ikke jeg på runde 1... Hva gjorde dere andre?

 

Forresten, den Lotusen har noe volsomt turbo-lag hvis jeg husker riktig...bare å holde turtallet oppe :cool:

 

Edit: Hmm...tror vi trenger svar av admin!

Endret av superman
Lenke til kommentar
hmmm, javel.. viste jeg ikke. Oljen på nye biler er jo ny?? fargen endres ikke... sikker på dette? Uansett så må vi alle bli enige.. Ser på Touringman at han har bytta olje, utifra hesteantall på bildet hans

Spiller arcade mode, kan ikke skifte olje, men det går å regulere Hk og vekt litt opp og ned. Jeg lar alt stå utørt på null. Driving aids av. Hvor mange hester har bilen når du kjøper den før oljeskift?

Lenke til kommentar
På denne runden er det IKKe lov til å skifte olje.

Siden du  faktisk kjøper noe da. pluss at bilen blir ganske mye bedre med ny olje ombord.

Med andre ord, vi som allerede har kjøpt og trimma bilen så er det ikke nok å ta av trim delene? Må skaffe oss en ny "brukt" Lotus Omega......

 

BTW, bilene som er å få kjøpt brukt er jo i forskjellig forfatning, når det gjelder km.stand, og da oxo oljen og motoren antar jeg.... Har oxo fått kjøpt en bil, husker ikke hvilken, som allerede var litt trimmet...... Dette kan jo ha forskjellig utfall på hvordan hver enkelt bil er som man får kjøpt og da konkurerer med.

 

Edit: Sjekk dette, GT4 Turnering! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=394990

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...