nord Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjører inn til 1'48.257 ... beste jeg klarer.. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den som den tidligere ingen TRIMMING. Men det er såklart lov til å bytte setups. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den som den tidligere ingen TRIMMING. Men det er såklart lov til å bytte setups. Ups.... Får dra innom verkstedet å koble fra et par deler da... Lenke til kommentar
superman Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jej, 2. plass Akkurat nok til at alle fikk poeng Edit: Oljebytte? Det er vel forbudt det og? Har sikkert gjordt det på den jeg kjøpte for en stund siden... Må enten kjøpe ny eller kjøre i Arcade. Spørsmålet er om den da har fått oljeskift i Arcade... Hva gjør jeg/vi her? Endret 20. mars 2005 av superman Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Olje bytte er lov,men ikke innkjøpt av deler og dekk.. Setup endringer er lov. Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *slå hodet i veggen* glemte å sende inn tid før jeg dro på hytta. ser at den hadde holdt til fjerdeplass. F*** også! Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det Lotus-Omega som er bilen å bruke i neste runde? Moro, står i stil til navnet det da Får se om det kan bringe en ny seier, selvom jeg tviler på det....var nok en nybegynner flaks den forrige runden, men må takke for en fin fight med dere. Lenke til kommentar
superman Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Olje bytte er lov,men ikke innkjøpt av deler og dekk.. Setup endringer er lov. Correct me if I'm wrong Sikker på at det er lov? Det gjorde ikke jeg på runde 1... Hva gjorde dere andre? Forresten, den Lotusen har noe volsomt turbo-lag hvis jeg husker riktig...bare å holde turtallet oppe Edit: Hmm...tror vi trenger svar av admin! Endret 20. mars 2005 av superman Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Måtte kjøre time trial i arcade mode. Beste tid så langt (umodda): Endret 20. mars 2005 av touring_man Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Runde 1 så kjørte alle sammen en ny bil.. Den har ny olje Bare brukt biler blir levert med graut i motorn.. Den skal byttes ut. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det er faktisk ganske mange hester å hente på oljeskift på nye biler også. den rx-7'en fikk over 300 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hmmm, javel.. viste jeg ikke. Oljen på nye biler er jo ny?? fargen endres ikke... sikker på dette? Uansett så må vi alle bli enige.. Ser på Touringman at han har bytta olje, utifra hesteantall på bildet hans Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Foreslår at vi dropper kjøring og diskusjon til en avklaring er kommet ang. oljeskift. Etter hva folk har sagt før, altså ikke lov til å bruke penger på bilen, så burde oljeskift ikke være lov. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hmmm, javel.. viste jeg ikke. Oljen på nye biler er jo ny?? fargen endres ikke... sikker på dette? Uansett så må vi alle bli enige.. Ser på Touringman at han har bytta olje, utifra hesteantall på bildet hans Spiller arcade mode, kan ikke skifte olje, men det går å regulere Hk og vekt litt opp og ned. Jeg lar alt stå utørt på null. Driving aids av. Hvor mange hester har bilen når du kjøper den før oljeskift? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 En annen ting jeg kom til å tenke på. Når du kjøper bilen brukt, så har bilen en viss mileage. I arcade så har den jo etter hva jeg tror ikke de. Vil ikke da arcade-bilen uansett kjøre raskere pga mindre slitasje? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 På denne runden er det IKKe lov til å skifte olje. Siden du faktisk kjøper noe da. pluss at bilen blir ganske mye bedre med ny olje ombord. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Så er det ikke lov å kjøre arcade da heller regner jeg med? Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fikk endelig kjøpt en til brukt lotus, 345 HK uten oljeskift. Klokket inn til 1:39.461 God påske, kunne nok tynt et sekund eller to til, men det får bli etter ferien og da er det vel ny runde. Guud luck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Husk å maile resultatet før du reiser da..ikke ta en kakk Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) På denne runden er det IKKe lov til å skifte olje.Siden du faktisk kjøper noe da. pluss at bilen blir ganske mye bedre med ny olje ombord. Med andre ord, vi som allerede har kjøpt og trimma bilen så er det ikke nok å ta av trim delene? Må skaffe oss en ny "brukt" Lotus Omega...... BTW, bilene som er å få kjøpt brukt er jo i forskjellig forfatning, når det gjelder km.stand, og da oxo oljen og motoren antar jeg.... Har oxo fått kjøpt en bil, husker ikke hvilken, som allerede var litt trimmet...... Dette kan jo ha forskjellig utfall på hvordan hver enkelt bil er som man får kjøpt og da konkurerer med. Edit: Sjekk dette, GT4 Turnering! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=394990 Endret 21. mars 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå